"I do not like black humor."

Fordítás:Nem szeretem a fekete humort.

4 éve

6 hozzászólás


RicIHARDIsoN

It sounds pretty racist. :D "Nem szeretem a sötét humort." fordítás nagyon rossz megoldás?

4 éve

fectroll
fectroll

Pistike apja felakasztotta magát. Pistike anyja az első sokk után mondja a fiának, hogy menjen el papért, de ne mondja meg, hogy az apja öngyilkos lett, mert nem jön majd és nem is temeti el. Pistike odaér a paphoz, s így szól:

  • Papbácsi, tessék jönni, mert apám meghalt.

  • Magához szólította az úr? - kérdi a pap.

  • Erre Pistike: Dehogy szólította lasszóval húzta.

+Na ez a fekete humor....

3 éve

Levente.Farkas

Itt nem úgy kell gondolkodni hogy afroamerikai humor. Fekete humornak neveznek minden viccet ami bármilyen halállal kapcsolatos történést vicces színben tüntet fel. Lásd Monthy Python.

3 éve

budai.doc

Lehet, hogy Amerikában rasszistának hangzik, de nálunk nem. Az amcsik "dark humor"-t mondanak?

4 éve

SntaZsfia

Dark humor is like leg, not everyone have one.

8 hónapja

Jay-66
Jay-66

Nem fogadta el a "morbid humort".

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.