Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Lămâia are o culoare galbenă."

Traducere:The lemon has a yellow color.

0
acum 3 ani

2 comentarii


CosminDumi3

If a noun has places in front of it an adjective beggining with a voul or w,y,it receives an,not a.

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Y și W se pronunță ca vocală doar dacă litera de după ele este o consoană.
Nu este cazul aici, E este vocală, cuvântul ”yellow” se pronunță ˈyelō, începe cu consoană, deci este corect cum e aici ”a yellow car”.

0
Răspundeacum 3 ani