A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you want to shut the window?"

Fordítás:Be akarod csukni az ablakot?

3 éve

11 hozzászólás


irike28

miért nem jó, a "zárni" ?

3 éve

Szollosi2
Szollosi2

Miért nem jó, hogy be akarjátok csukni az ablakot?

3 éve

bela0830

jó, de általában egy valaki végzi, esetleg ha nem ipari méretü

2 éve

IstvanMorv

Szerintem jó. Jelentsd be.

3 éve

prototyger

nem e/2?

3 éve

Tarnai
Tarnai

Igen, és t/2 is.

2 éve

papzolk

A "Bezárnád az ablakod?" nem fogadható el udvarias felszólításként?

3 éve

budai.doc

Az inkább "would you shut the window?" lenne. Az angol mondat azt firtatja, hogy szándékodban áll e becsukni az ablakot.

3 éve

Gyuszmo

a close becsukni és a Shut inkább a becsapni, vagy nem?

3 éve

ediszucs

én is így hittem eddig..

2 éve

DoraParkanyi

A shut az nem csukni??? Nekem nem fogadja el, mert az írja, hogy "zárni".

1 éve