Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Pijemy kawę."

Tłumaczenie:We drink coffee.

3 lata temu

2 komentarze


Kasiaxo2

Dalej nie rozumiem kiedy sie pisze drink a kiedy drinks :(

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

Kasiaxo2, tylko w trzeciej osobie liczby pojedynczej, czyli on/ona/ono - he/she/it dodaje się na końcu czasownika "s". Wszystkie inne osoby mają taką sama formę czasownika, bez "s":

piję - I drink...................................................pijemy - we drink
pijesz - you drink.........................................pijecie - you drink
pije - he/she/it drinks................................piją - they drink

5 miesięcy temu