"Siz benim amcamsınız."

Çeviri:You are my uncle.

4 yıl önce

10 Yorum


b0c3k

Siz derken niye are kullanıyoruz. Are çoğullarda gelmiyo muydu???

3 yıl önce

DignityCons

Siz cogul degil mi ? Ben sen o tekildir biz siz onlar cogul... ayrica 2. Tekil sahis olan sen anlamindaki you kelimesi ile 2 .cogul olan siz anlamindaki you kelimesi ayni oldugundan farklilik gostererek ikisinde de are gelir.

3 yıl önce

ecrin3421

Saygı ifadesi olarak siz demiş.

1 yıl önce

mesut538791

I da am He,she,it de is We,you,they de are kullanilir

1 yıl önce

akillikiz_

Neden uncles degil

2 yıl önce

SemaCan2

Amcalarım gelmediği için s rakııs gelmez

1 yıl önce

qwertyali

ben açıklayayım kimse açıklamamış are, you we they de kullanılır

2 yıl önce

hilal693748

Saygı ifadesi olduğu için

1 yıl önce

ezgimenevse

You yerine U yazdım kabul edilmedi

1 yıl önce

ecrin3421

Are ile my ın yerini karıştırdım. Ne olacakki

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.