"Siz benim amcamsınız."

Çeviri:You are my uncle.

August 27, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

b0c3k

Siz derken niye are kullanıyoruz. Are çoğullarda gelmiyo muydu???

February 9, 2015

DignityCons

Siz cogul degil mi ? Ben sen o tekildir biz siz onlar cogul... ayrica 2. Tekil sahis olan sen anlamindaki you kelimesi ile 2 .cogul olan siz anlamindaki you kelimesi ayni oldugundan farklilik gostererek ikisinde de are gelir.

March 3, 2015

ecrin3421

Saygı ifadesi olarak siz demiş.

May 28, 2017

mesut538791

I da am He,she,it de is We,you,they de are kullanilir

June 9, 2017

akillikiz_

Neden uncles degil

September 12, 2016

Zbeyde802610

Çünkü tek bir kişiden bahsediyo

March 28, 2019

SemaCan2

Amcalarım gelmediği için s rakııs gelmez

February 4, 2017

qwertyali

ben açıklayayım kimse açıklamamış are, you we they de kullanılır

August 7, 2016

hilal693748

Saygı ifadesi olduğu için

February 8, 2017

ezgimenevse

You yerine U yazdım kabul edilmedi

February 19, 2017

ecrin3421

Are ile my ın yerini karıştırdım. Ne olacakki

May 28, 2017

ecrin730290

O benim amcam. my gelir o yüzden. They den sonra are gelir

December 21, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.