1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The police looked for the re…

"The police looked for the records of the man."

Çeviri:Polis adamın kayıtlarını aradı.

August 27, 2014

9 Yorum


erhanbalc

Polis adamın kayıtlarına baktı .neden olmuyor.

August 27, 2014

Viforvendetta

look at = bakmak
look for = aramak


TrzKz

Türkçe'de kayıtlarına bakmak aynı zamanda aramak anlamına da geliyor. Kayıtlarına baktı da kabul edilmeliydi


brahim398198

Katılıyorum.


Crystal.man

Polis adamın kayıtlarını inceledi. Olur Looked for mecaz anlamda söylenmiş burda Aramak başka bir anlamı search


Yunus.Yaman

adam albüm için erkek bir polise baktı BU ANLAMI NERDEN CIKARDIĞIMI HALA DÜŞÜNÜYORUM :d


-PJM-

"Polis adamı kayıtları için aradı" nasıl deriz? Kabul etmedi çünkü.


OktayTolga1

Searc for a his records olabilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.