"The police looked for the records of the man."

Çeviri:Polis adamın kayıtlarını aradı.

4 yıl önce

10 Yorum


erhanbalc

Polis adamın kayıtlarına baktı .neden olmuyor.

4 yıl önce

Viforvendetta

look at = bakmak
look for = aramak

4 yıl önce

TrzKz
TrzKz

Türkçe'de kayıtlarına bakmak aynı zamanda aramak anlamına da geliyor. Kayıtlarına baktı da kabul edilmeliydi

1 yıl önce

Yunus.Yaman

adam albüm için erkek bir polise baktı BU ANLAMI NERDEN CIKARDIĞIMI HALA DÜŞÜNÜYORUM :d

3 yıl önce

Crystal.man

Polis adamın kayıtlarını inceledi. Olur Looked for mecaz anlamda söylenmiş burda Aramak başka bir anlamı search

10 ay önce

MuratOnuk1

Teşekkürler

4 yıl önce

-PJM-

"Polis adamı kayıtları için aradı" nasıl deriz? Kabul etmedi çünkü.

4 ay önce

OktayTolga1

Searc for a his records olabilir

3 ay önce

ozgrdg
ozgrdg

"Polis adamın kayıtlarını inceledi" bu yani (aradı )olacakmış

2 ay önce

hasanaligulec

Polis adamın kayıdı için bakar Nesi var bu cümlenin

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.