A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I know she is sleeping."

Fordítás:Tudom, hogy alszik éppen.

3 éve

8 hozzászólás


zsalica
zsalica

Tudom, ő alszik - ezt irtam de nem fogadta el.

3 éve

solitude65

Sztem a "Tudom, alszik" is jó lenne, de nem fogadta el. Ebben is benne van a "hogy" rejtve.... nah mindegy!

3 éve

eminens2

Elfogadja:2018.07.31.

2 hete

aap666

tudom o alszik szerintem jo!

3 éve

hajnalgyongyver

Én is azt írtam.Elég furcsa ez a mondat.

3 éve

FromLimerick

igazából elég gyakori, ha magyarosan akarjátok fordítani, kell a hogy bele, mert benne van, csak nem teszik ki

3 éve

DudsRobert1

Magyarul is írhatod kötőszó (ez esetbe a "hogy") nélkül

2 éve

evairenpinter

"Tudom, éppen alszik." - így fordítottam, abból a megfontolásból, hogy a folyamatos jelent kifejezzem. Tévedtem?

2 éve