A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are going to want more water."

Fordítás:Több vizet fognak kérni.

3 éve

16 hozzászólás


Szollosi2
Szollosi2

több vizet fognak kérni - magyarosabb és udvariasabb is!

3 éve

GGABI2

Ők több vizet akarnak majd. Nekem ezt is elfogadta, és ez szerintem magyaros is.

3 éve

Zsuzsizsuzso

Több vizet akarnak majd. Elfogadta.

2 éve

papzolk

"Több víz kell majd nekik." sokkal magyarosabb megoldás.

3 éve

GGABI2

A kell az szükségletet fejez ki. Az akar az meg vágyat, de az nem jelenti azt, hogy szükség is van rá.

3 éve

AgnesHeged

Szeretnenek tobb vizet/ elfogadando lenne szinten.

3 éve

toki22
toki22

én a want-nál nem hallom a t-betűt, hogy mondaná...

3 éve

MartonGeza

A "Több vizet fognak igényelni" megoldás lényegesen jobban hangzik egy magyarul tudó ember fülének, mint a helyesnek tartott "Akarni fognak több vizet". Javítsátok a programot, mert ez szörnyű!

2 éve

zarazs

Magyartalan...

2 éve

GereVince

Kérni fognak még vizet. Ez is magyarosabb, és kifejezőbb.

2 éve

DekZsolt3

Ők több vizet akarnak.

1 éve

IlonaSebes

A több víz egyáltalán nem magyaros, már bocsánat! Az angol is megkülönbözteti a darabszámosítható dolgokat a nem számszerűsíthetőktől. Több almát lehet kérni, de több kávét már nem. Fognak kérni még vizet. Szerintem ez a legmegfelelőbb.

1 éve

NikolettBa18

Ez hülyeség

3 éve

Mirjam114175

En azt irtam hogy Tobb vizet kernek. es nem fogadta el.

2 éve

MartonGeza

Szerintem azért nem fogadta el, mert Te jelen időben írtad, az angol mondat viszont a jövőre vonatkozik. Ez egy kis figyelmetlenség, de máris megváltozik a mondat értelme. OK?

2 éve

IlonaSebes

Több víz nincs, mert a víz nem darabszámosítható, így többes száma sincs! Vagy bővebb víz van, vagy nagyobb víz! Szörnyű, hogy nem reagálnak a hibabejelentésemre!

2 éve