1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My mother demands an answer."

"My mother demands an answer."

Çeviri:Benim annem bir cevap talep eder.

August 27, 2014

9 Yorum


mehmetahi

annem cevap bekler i kabul etmedi

November 22, 2014

neoramax

"benim annem cevap bekler" <= Bence kabul edilmeli

October 12, 2016

ekrem2027

bazı cümlelerde cevirisini şimdiki zaman olarakda kabul ediyor bunu nasıl ayırt edicez mesela bu cümlede kabul etmedi talep ediyor da kabul edilemezmiydi?

August 27, 2014

Viforvendetta

"state verbs"
love,like gibi. kelimeler ing almıyor. yani iki zamanda da kullanılabilir.

August 27, 2014

thebabegirl

özellike bekler yazmıştım türkçede öyle kullanıyor diye :(

November 20, 2016

HseyinMete1

My mother expects answers & Benim annem cevap bekler.

November 29, 2016

Lastoko

benim anam yazdım kabul etmedi lütfen ya ?

December 20, 2016

Serap858897

Süper

October 7, 2019

GlayCazgrK

Aynen böyle yazdım neden kabul edilmedi anlayamadım

March 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.