"My mother demands an answer."

Çeviri:Benim annem bir cevap talep eder.

4 yıl önce

7 Yorum


ekrem2027

bazı cümlelerde cevirisini şimdiki zaman olarakda kabul ediyor bunu nasıl ayırt edicez mesela bu cümlede kabul etmedi talep ediyor da kabul edilemezmiydi?

4 yıl önce

Viforvendetta

"state verbs"
love,like gibi. kelimeler ing almıyor. yani iki zamanda da kullanılabilir.

4 yıl önce

mehmetahi

annem cevap bekler i kabul etmedi

4 yıl önce

neoramax

"benim annem cevap bekler" <= Bence kabul edilmeli

2 yıl önce

thebabegirl

özellike bekler yazmıştım türkçede öyle kullanıyor diye :(

2 yıl önce

HseyinMete1

My mother expects answers & Benim annem cevap bekler.

2 yıl önce

Lastoko

benim anam yazdım kabul etmedi lütfen ya ?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.