"Ama onların kazanma imkanları yok."

Çeviri:But they have no possibilities to win.

4 yıl önce

10 Yorum


ardananil

"But they have no possibility of winning." niye olmuyor?

2 yıl önce

htharuntosun

chance dedim ve cumlede bahsedilen imkan olasilik oldugu icin dogru

4 yıl önce

Chorncov

But they have no chances to win aynı şey -.-

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Sizinki"kazanma şansları yok"

3 yıl önce

osenturk

sahiplik ekimi aldi gecmis zamanmikaristi iyice

2 yıl önce

can193564

But they have no chance to win dedim, possibility olarak düzeltti,sçmlk

1 yıl önce

samuraydragon

bunca yıldır ingilizce öğreniyorum / öğretiyorum, they have no possibilities diye bir şey ne gördüm ne duydum. bari onu kabul ederken don't have a chance, impossible for them to win, vs gibi cümleleri de yarı-geçer saysaydınız.

1 yıl önce

hodoras
hodoras

....have/has no possibility to... ve there is/are no possibilty to ... ingilizce kitaplarda çok sık rastlıyorum.

1 yıl önce

samuraydragon

have no possiblity olur çünkü possiblitynin bu yapıda tekil kullanılması gerekir. benim takıldığım nokta possibilities. sahip olunmayan bir şeyin çoğul olması. yani sizin de kulağınızı tırmalamadı mı yukarıdaki cümle?

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Açıkçası tırmalamadı. Belki kulağımın alışkın olmasından. Diğer yandan imkan (olanak ) çoğul da olabilir , türkçe düşünün, olanaklarımız sınırlı diyebilirsiniz , imkanlarımız sınırlı gene bir parça sakil kalıyor. Biz türkçe düşündüğümüz için sorguluyoruz. Ama yüzde yüz uyar bir mantığı elbette yok.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.