Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Copiii îmi arată pălăriile lor."

Traducere:The children show me their hats.

acum 3 ani

6 comentarii


Dragosvr92

Dar "the kids are showing me their hats" ce are..?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Această variantă se află deja în lista noastră de răspunsuri corecte.

În această perioadă se pare că există o problemă tehnică ce face ca unele răspunsuri să fie respinse deși sunt corecte. Cei din staff sunt în căutarea cauzei și sperăm să se rezolve cât mai curând.
Ceea ce trebuie să faceți voi e ca atunci când sunteți siguri că răspunsul e corect să folosiți butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), pentru ca noi să vedem că răspunsul a fost respins deși nu trebuia.

acum 3 ani

Dragosvr92

Ok, mersi pentu promptitudine.

acum 3 ani

BlackDenis

Dar de ce ca răspuns este cuvântul ".. their hats" Dar nu "... they hats"

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi tabelul de aici.
- ”they” (prima coloană) este pronume personal cu rol de subiect.
- ”their” (coloana a treia) este adjectiv posesiv.

Cuvântul care stă lângă un substantiv și arată cine este posesorul obiectului exprimat prin acel substantiv se numește adjectiv posesiv.

acum 3 ani

HeidiCobba

??..

acum 1 săptămână