"Εγώ διαβάζω κατά τη διάρκεια του γεύματος."

Μετάφραση:I read during the meal.

August 27, 2014

3 σχόλια


dimstath

πείτε μας πότε χρειάζεται το "the" μετά το "during" γιατί μας έχετε μπερδέψει.

March 2, 2019

9yFS10

Γεια σας! ποια είναι η διαφορά του meal από το lunch; Και γιατί είναι λάθος το δεύτερο σαν απάντηση; Ευχαριστώ.

February 16, 2019

MarsTheSoap

Γεια σας!

Το “meal” είναι το γεύμα γενικά, είτε το πρωινό, είτε το μεσημεριανό, είτε το βραδινό κλπ.

“Lunch” είναι συγκεκριμένα το μεσημεριανό γεύμα.

Οι δυο λέξεις, επομένως, δεν είναι συνώνυμες, γι’ αυτό και δε χρησιμοποιούνται πάντα η μία αντί της άλλης.

Εδώ για παράδειγμα, θα μπορούσαμε να αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε «γεύμα» μες στην ημέρα, γι’ αυτό και το “lunch” θα ήταν ανακριβής μετάφραση.

Ελπίζω να βοήθησα :)

February 16, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.