"Hat csoport jön egyre."

Fordítás:Six groups come at one.

4 éve

10 hozzászólás


Agicatz

És azt meg tudjátok nekem mondani, hogy az 'are coming' miért nem jó?

3 éve

budai.doc

A folyamatos jelen idő a jövőt is kifejezhet, a mondat pedig vonatkozhat a jövőre, tehát jónak kellene lennie.

3 éve

tothcila
tothcila

Úgy értitek, hogy hat csoport jön egy órára? Úgy értettem, hogy hat csoport jön egyre, azaz hatszoros túlerővel.

3 éve

BelaKosa
BelaKosa

Magam is.

3 éve

3ICEhu
3ICEhu

Bármelyik másik szám (háromra, ötre, tízre, stb.) jó lett volna, egyedül csak az "egyre" kifejezés érthető ennyire félre. Hiába szabály, hogy "Ne okozz zűrzavart! Ne itt jelentsd be a hibákat, és olvasd el az alábbi hozzászólásokat, mielőtt bármit is közzétennél." Én azért beírom itt is, amiket bejelentem: Először is, az milyen hibajelentési opció, hogy "||capitalized, with article mondat nem hangzik természetesen, illetve hibás." Helyesen így írják: "A mondat" (A "||capitalized, with article" rész valami szintax hiba lesz. Helyette kell egyetlen "A" betű.) Továbbá az egérrel előhívható szótári tipp hibás. Melyik szónál? Az utolsó, miszerint: "egyre" = "(am/are/is) getting ..."? Nem. Az "egyre" helyes jelentése "at one".

2 éve

kogu4
kogu4

Six groups come to at one o'clock.Ezzel a "to"-val bajban vagyok. Miért nem kell?

4 éve

budai.doc

Két elöljáró nem kell. Az "at" jelenti azt, hogy "-kor". A "-re" náluk nem alternatíva.

4 éve

kogu4
kogu4

Thanks a lot!

4 éve

ronkovics86

Six groups come by one o'clock?

4 éve

miklos44

Itt is hiányzik a szövegkörnyezet, anélkül a "for one o'clock" kézenfekvő megoldás.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.