"Câinii văd în negru și alb."

Traducere:Dogs see in black and white.

August 28, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


CampeanIoachim

nu este corect si: The dogs see in black and white?


fantomitzah

Se acceptă și varianta cu ”the”.

Când folosești fără ”the” te referi în general, la toți câinii din lume, iar când folosești cu ”the” te referi în particular, la anumiți câini.
Ambele se traduc în română prin ”câinii”, pentru că subiectul propoziției nu poate fi nearticulat.


p0gW5mvA

ce nu este corect la propozitia mea .....de ce nu se pune THE ????


elisabeta337489

Nu știu exact după care prepoziții nu trebuie articulat substantivul care urmează ...? !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.