"Siz evinizi ona satacak mısınız?"

Çeviri:Will you sell your house to him?

4 yıl önce

4 Yorum


cevik29

Him yerine Her yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

ferhathali

House yerine home kullandım kabul etmedi

4 yıl önce

omercito
omercito

"Home" yaşadığımız yer olan evi ifade etmek için kullanılır; varsa aile ortamını, ev ortamını niteler. "House" dediğimizde ise o mimari yapıyı kastederiz.

Ev ortamımızı satmamız mümkün olmayacağı için burada "house" kullanmamız gerekiyor.

4 yıl önce

Guven_Acar

"To Him" yerine "To it" kullanımı yanlış mı?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.