"Siz evinizi ona satacak mısınız?"

Çeviri:Will you sell your house to him?

August 28, 2014

4 Yorum


cevik29

Him yerine Her yazdım kabul etmedi

October 7, 2014

ferhathali

House yerine home kullandım kabul etmedi

August 28, 2014

omercito

"Home" yaşadığımız yer olan evi ifade etmek için kullanılır; varsa aile ortamını, ev ortamını niteler. "House" dediğimizde ise o mimari yapıyı kastederiz.

Ev ortamımızı satmamız mümkün olmayacağı için burada "house" kullanmamız gerekiyor.

August 28, 2014

Guven_Acar

"To Him" yerine "To it" kullanımı yanlış mı?

December 10, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.