"I am not a man!"

Tłumaczenie:Nie jestem mężczyzną!

4 lata temu

10 komentarzy


MajaRejmer

DuoLingo super

2 lata temu

klaudiab04

Bardzo fajowska gra za razem się gra i uczy angielskiego kto nie lubi tej gry niech nie gra a nie pisze gupie komentarze ,bo w to grają też dzieci!

4 lata temu

superenglands

to nie gra tylko strona edukacyjna

1 rok temu

NataliaNatka04

prawda ;D zgadzam sie z tobą klaudiab04

2 lata temu

KamilN3

Ale ja jestem MEZCZYZNA :(

2 lata temu

piotrpralat

ja jestem mężczyzną ;]`

2 lata temu

_Magdalena1

Czy Ja nie jestem mężczyzną i Nie jestem mężczyzną to to samo?

9 miesięcy temu

Yola448704

Nie jestem mężczyzną (z podmiotem domyślnym) brzmi poprawnie.

7 miesięcy temu

KarolinaGr854869

Men to człowiek?

1 rok temu

Emwue
Emwue

'Men' to liczba mnoga od 'man'.

W zależności od kontekstu, słowo 'man' oznacza „człowiek” lub „mężczyzna” a w rzadkich przypadkach również „mąż”.

1 rok temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.