"Because he drinks."

Çeviri:Çünkü o içer.

4 yıl önce

103 Yorum


MehmetKara272083

Şu başa gelicek kelimelerin baş harflerini büyük göstermeyin yanlış yapacaksakda görüp yapmıyoruz sonra zor öğreniyoruz

3 yıl önce

ZeynepSayl

Aynen katılıyorum lütfen onu düzeltin

3 yıl önce

BedirhanAydin

Aynen ister istemez azıcık kopya vermiş oluyor. Ya da karışık yapın sedece cümlenin başına gelecek olanı değil, olamayan birkaç kelimenin de baş harfini büyük yapın.

2 ay önce

hardnrocker

Fazla dalmışım, "Çünkü he içer" yazmızşım xd

3 yıl önce

Denizzer3

Dmxjfmcmc

3 yıl önce

furkan951991

Smmxmcmmcm!flr!rnkd

1 yıl önce

SiriusBlack99

Bunlar niye hep milleti içiyor asddf :D

3 yıl önce

smailBecer

türkcede zira ve cünkü kelimelerini arasindaki mana farkini bana anlatirsaniz ancak bana ingilizce ögretebilirsiniz

3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

Zirada doğru aslında kelime anlamı olarak fakat günümüzde pek kullanılmıyor ancak ile lakin gibi meseka ancak kelimesi çok kullanılsada lakin kelimesi kullanılmıo günlük yaşantımızda :) buyüzden de bu tür uygulamalarda eski kelimeler tercih edilmio bilginiz olsun

3 yıl önce

BobDye3

O halde bu uygulamalar hatalı, rapor edilip düzeltilmesi gerek. Mesela ben, mütemadiyen kadim kelimelerimizi de kullanmayı tercih ediyorum. Bence lisanin eskimesi söz konusu değil. Sadece zaman içinde başka formlara kavuşur. Eğer düşünce yapınızın gelişmesini, vizyonunuzun genişlemesini istiyorsanız hem başka diller hem de kendi dilinizin diğer formlarını öğrenin...

3 hafta önce

mehmetokten

Aynen eski kelimeyi neden ogretsin bize gynluk yasamimiz kolaylaşsin diye yapilmis bir uygulama tarih uygulamasi degil

1 yıl önce

UurAltnay

Aynen hep insanlari iciriyolar derbeder oldu millet

2 yıl önce

Zeynepsude274043

Asddasssd

1 yıl önce

furkan951991

Djdjjdjrkrmrkmkrklroxkxmdkeoodmemeofmojcmcdkkdmc mkcpxsmcm kxzlzxm lslsxm kxkdnckkanxkskxjck

1 yıl önce

TaylanYucebas

Biktim baglaclardan biktim

3 yıl önce

azranur242424

Ne dye içiyon abi ya ZARARLI ZARARLI

5 ay önce

burak215877

S takisini bi turlu anlamadim cogul degil neden s var

5 ay önce

Bra595232

He ve she 'de bazi kelimelere s harfi gelir

4 ay önce

AydinManav
AydinManav

"O, içtiği için" diye de çevrilir. "He will die early because he drinks." (O içtiği için erken ölecek / "He will die early, because he drinks." (O erken ölecek, çünkü içiyor.)

3 ay önce

canberkmentes

'O içtiği için' yazip dogru kabul edilen var mi?

2 ay önce

berke697229

Hep bu soru cikiyor

2 ay önce

tototototo8

"Çünkü içer o" yazıyorum yanlış diyor. Türkçede devrik cümle diye bir şey var güncelleyin şunları artık.

1 ay önce

Tu797626

Çok basit

2 hafta önce

Shahrazad26

"Zira o içer" neden yanlış?

1 yıl önce

Berfin149823

:-):-):-):-)

1 yıl önce

fevziyeevi
1 yıl önce

BehetEmane

Yeterince kolay bir soru tatrtisilacak bir sey yok

11 ay önce

M.Gazanfer

Aynısını yazıyorum yine yanlış deyip aynı cevabı yazıyor , çok hatalı..

10 ay önce

Mkqueendam

Bence fazla zor değil önceden İngilizce biliyorsan bildiğini belirterek üye oluyorsun bilmiyorsan yine söylersin tuzağa uyanık olun

8 ay önce

Velikaraki

çünkü içer

6 ay önce

EXO-L614

Çünkü o içiyor yazmıştım

1 yıl önce

Shahrazad26

Why can I not say zira? Does someone know?

1 yıl önce

SucukluTost
1 yıl önce

New006

Baştakı harf küçük olduğu zaman yanlış olarak nitelendiriyor.

1 yıl önce

shadowmali

Bende öyle olmuyor

1 yıl önce

tayfun954567

Ses kaydini yapan değisti sanki

1 yıl önce

GumushGara1

2 yildir duolingo kullanirim ses ayni ses. Cok alistim

1 yıl önce

BartuHunduroglu

I said 'cause in street language. Why didn't accept my answer?

1 yıl önce

Aye448438

okunuş tarzı yanlış. mesela, "the" okunurken "Wıy" diye söyleniyor.Lütfen bunun gibi sesli testlerde düzeltme yapilsa diyorum.

1 yıl önce

Reat833718

Çünkü onun içeceği dedim way arkadaş

1 yıl önce

AliUlaDere

Cuz he drinks yazdım kabul etmedi :((

1 yıl önce

thtyggyffh

Cunku o icer

1 yıl önce

mrtzbky

Because she drinks yazdım yanlış dedi

3 yıl önce

shadowmali

Kabul etmesi lazım

1 yıl önce

flegmatik1

Su cumleyi en az 3 kez gordum ayni testte. Bu durumu duzeltin artik

2 yıl önce

SezinYce

Ama oyle olmasi gerekiyo ki ağzımızda pekişsin ve o dile alışıp rahat söylemeye başlayalım sen okumayı nasıl okuya okuya alışıp çalısıp öğrendiysen onlarda bunu yapmaya çalışıyorlar bir kere dinleyip söylemeyle bisey anlamayiz ki

2 yıl önce

StellaMerlo

evet doğru :)

2 yıl önce

aligel2

Başına kalp koydum kabul etti

2 yıl önce

shadowmali

:):)

1 yıl önce

geveze.lim

Ses gelmiyor yardım edin

2 yıl önce

PrincessofCA

Because ve cause arsında bir fark var mı?

2 yıl önce

StellaMerlo

Evet var.Because ''çünkü'' anlamı taşırken cause ''sebep olmak'' anlamı taşır.

2 yıl önce

tunqba

Bu ses kaydin bence kotu

2 yıl önce

kardeler3

Su olmadığını görmedim.Bu benim duolingo boyunca yaptığım tek hata

2 yıl önce

meryem471101

Basta soylenen kelime yanlis

2 yıl önce

ahmet622480

Jhjujoo

2 yıl önce

Yamur143033

O çünkü icer yazdim yanlış saydi

1 yıl önce

elif304504

Kolay

1 yıl önce

BERAT864274

Hui

1 yıl önce

Nisanurcelik15

Arkadaşlar kulubume uye olan varmi rhuv2m

1 yıl önce

Nisanurcelik15

Aslinda drinks icerler degilmi estakis gelmis ve ler lar eki olmasi lazim degilmi

1 yıl önce

UgurAkba1

Ne icer

1 yıl önce

Elif272117

Because he drinks ne demek

1 yıl önce

ferhanyilmaz

Bağlaçlar insanları birbirine bağlarmış, negzel :)

3 yıl önce

mertcann1

O kadar bagkac var sadece if or because cikiyo birax cesitllik getirin su uygulamaya

3 yıl önce

HakanEmre3

Cok seviyom ingilizceyi sosyal bilimler lisesi hazırlık okuyorum

3 yıl önce

Denizzer3

Ne içiyor sjxmdjnc

3 yıl önce

dilaradogan79

dalmışım yanlış yazdı klavye

2 yıl önce

emrehendekci

Cause falan olmuyomu ingilizler jisaltir boyle bizde yapsak mesela fazla uzatmamak icin ingilizcesi iyi olanlara kisaltma hakki verilse mesela you derken u your derken ur olsa iyi olmazmi ? Bana katilanlar artilasin lutfen.

2 yıl önce

StellaMerlo

cause sebep olmak demektir fakat because çünkü demektir.

2 yıl önce

AycaAksungur

Acaba ne içer??hmmmm hmmm jsjsjj

2 yıl önce

PelinHn

"çünkü o içer" yazdım bana yanlış dedi :D meğer çeviri yapmayacakmışım duyduğumu yazacakmışım, dikkatsizlik! :D

2 yıl önce

saidakif

Because nedemek okuyor

3 yıl önce

serdarhj

"Çünkü" demek

3 yıl önce

simgescode1

Çünkü*

3 yıl önce

ferdi48130

Because çünkü demektir ama okuyamaz :)

3 yıl önce

saidakif

Ne dediği anlaşılmıyor

3 yıl önce

Serdardemi6

Because he drinks yazmama ragmen yanlis dedi

3 yıl önce

IrmakSinem

Çünkü o içer dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Nisanurcelik15

Dogru demişsin

1 yıl önce

sla205723

Kadın çok belirsiz söylüyor hiçbişey anlamyıyorum

3 yıl önce

ferdi48130

Yavaş dinlemeyi dene turtle bas.

3 yıl önce

kemal.yoru

Bencede

3 yıl önce

Ahlak

Çünkü o içiyor niye olmuyor

3 yıl önce

MRAYELEN

İçiyor kelimesi şimdiki zamanda kullanılır. Biz bu bölümde geniş zaman kullanıyoruz. Zaten şimdiki zaman olsa tümcede değişiklikler olurdu

3 yıl önce

seondime

-ing eki yok da ondan

3 yıl önce

iitenbilen

Çünkü o içer Ne anlamı var bu kelimenin? Işık ılık süt içer iç ali iç

Vb. bosch kelimelerle vakit dolduruyoruz

3 yıl önce

oronima

Çünkü o sarhoştur anlamınada gelmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "because he is drunk" olurdu bu

4 yıl önce

Viforvendetta

"drink" sarhoş anlamına geliyor mu bilmiyorum ama olsaydı am,is,are kullanmalıydın.

4 yıl önce

Tayfun_Asrican

'içmek' anlamında

4 yıl önce

Nisanurcelik15

Hayir drink icmek demek drinks icer tabi she he falan gelince isler degisir ve boyle olur icer

1 yıl önce

sadkbykba

Sarhoş anlamına gelen 'Drunk ve drinker' kelimelerini hatırlıyorum.

4 yıl önce

mehmetcakmaz

"Çünkü o içiyor" demek için çümlenin nasıl olması gerekiyordu ?

3 yıl önce

buketsevcan

Because he is drinking.

3 yıl önce

Sdr.42

Is yardimci fiildir.Yani cumlede fiil varsa (drink gibi) ozaman kullanilmaz.Because he drinks (ing takisi simdiki zaman ekidir.-s- takisi ise genis zaman yapar.

3 yıl önce

mertozan

He duyulmuyor

3 yıl önce

silaberra81

he olduğu için o erkek olması lazım ben çünkü o erkek içer yazdım yanlış dedi

3 yıl önce

Nisanurcelik15

He evet erkekler icin o demek ama senin cumlende erkek kelimesi olmayacakti

1 yıl önce

Nisanurcelik15

Cunku o erkek icer yerine cunku o icer olacakti anladinmi kolaydi bu soru bebek isi :))):)))

1 yıl önce

tugerr

he veya she yi erkek veya kadın olarak çevirmiyoruz. Sadece öyle olduklarını biliyoruz. Man olsaydı adam, male olsaydı erkek diyebilirdik.

Bunu benzetmek gerekirse 'the' kullanımını birebir çevirmeden neden bahsettiğimizi anlamamıza yardımcı olması gibi diye düşünebiliriz.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.