"Sen benim yerimi almıştın."

Çeviri:You had taken my place.

4 yıl önce

15 Yorum


kenercan

Buradaki yer, bir arazi mi yoksa karşıdakinin yerine geçme gibi mi açıklayıcı olmadığından replaced kullanılabilir düşüncesindeyim.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Kabul ediliyor mu bilmiyorum ama bence de "You had replaced me." olarak da çevirebiliriz.

1 yıl önce

GoncaRabia

You had replaced me olur mu

3 yıl önce

k.celik

sen benim yerimi almıştın diye bir cümle kurulduğunda burda position kelimesi kabul edilmeli

3 yıl önce

secilshn

katılıyorum

1 yıl önce

dwightschrute1

"You had taken my spot" desek doğru olur mu?

4 yıl önce

fethi72667

Take/taken yerine get/got kullanılabilinir mi?

3 yıl önce

muratayhan4

Aynen katiliyorum ben de ayni.fikirdeyim

2 yıl önce

onrkkts

Fikir doğru mantık yanlış diye düşünüyorum. get/got/gotten V3 alıyoruz. Fakat yine de yanlış dedi bunun için

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Sanırım "take somebody's place" biraz kalıplaşmış. Nasıl biz Türkçede "Benim yerimi almışsın/benim yerime geçmişsin" gibi ifadeleri hiç düşünmeden kullanıyorsak, İngilizcede de take somebody's place bu şekilde.

1 yıl önce

KeremCelik89

You have replaced de gayet dogru olur

3 yıl önce

uahope

Area da yer gibi kullanilamaz mi. My area yerimi ?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Area" daha çok "bölge" anlamı veriyor. Daha geniş bir bölge/alan. Soruda kastedilen ise bana kalırsa kişinin tuttuğu pozisyon, daha soyut anlamda "yer".

Area için örnek verecek olursak:

The area was quiet.
I live in this area.
It rarely snows in this area. There are many wild animals in this area.

1 yıl önce

ayhangorur

"You had taken my place" iki defa yazılmış. 2 ve 3 olarak onaylandığında hata veriyor.

3 yıl önce

zend6
zend6

You yerine he kabul etmedi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.