"Büyükbaba şişenin üzerindeki kelimeleri okumak için gözlüklerine ihtiyaç duyar."

Çeviri:In order to read the words on the bottle, the grandfather needs his glasses.

4 yıl önce

14 Yorum


Recelik
Recelik

The grandfather needs his glasses to read the words on the bottle. What is the mean of this centence.

2 yıl önce

proggyhead

aynı cevabı verdim... sağlık olsun.

2 ay önce

receptoklu

çok güzel bir cümle

4 yıl önce

NygelSama

''The grandfather needs his glasses to read the words on the bottle.'' cümlesi yanlış mı yani? In order ne demek bilmiyorum ki.. Bunu da kabul edilmedi.

3 ay önce

goksel777

Kafam karisti

3 yıl önce

goksel777

Buyuk baba kiz mi ki de her kullanacaksin nabiyev225

3 yıl önce

doga555

grandfather need his glasses for read words on bottle. kabul etmedi lütfen açıklayın :(

2 yıl önce

KittyKatMe

Needs ve for read yerine to read olmali

1 yıl önce

Memoli.

İyice saçmalamaya başladi.

1 yıl önce

Batuhankur9

bu 'for' 'to' gibi kelimelerin ne zaman kullanılacağını hep karıştırıyorum. hangi konuya bakmam gerek ?

4 ay önce

alperkozar1

ne kadar basit bi cumle 15 dk oldu

2 ay önce

perihan889619

Cevap yanlış değil sadece "in order to "kullanımını ogretmek istiyor."mek mak için".Kelimeler içinde büyük harfle baslayan İn gördüğümde süphelendim ama aklima gelmedi

1 ay önce

SabriAydem

The grandfather need to his glasses order the read words on the bottle

1 ay önce

Hseyinsar5

İn order to read the words , burdaki in order beynini yaktı,

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.