"What is the advantage of reading these books?"

Fordítás:Mi az előnye ezen könyvek olvasásának?

August 28, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Erzsi562962

Mi az előnye ezen könyvek elolvasásának? - ez miért nem jó? Honnan lehet tudni, hogy a "read" mikor jelenti, hogy olvas vagy elolvas?


Hajdusec

Megint egy remek mondat.


Touwer73

a megoldásban ez szerepel: "Mi az előnye annak, ha elolvasom ezeket a könyveket?" kérdem én, hol van az angol mondatban utalás 1.szám 1.személyre??? én nem találtam meg...helyes megfejtőket, illetve kimagyarázó művészeket várok ide. :)


ronkovics86

"Mi az előnye ezen könyvek olvasásának?" Én csak helyes megfejtő vagyok. :-)


Lajoshollosi

Miért? Ez rejtvényt?..:))


Pola51

What is...I/3 semlegesnem, az előnyre utal egyes számban és nem személyre.


PterTth2

"Az előnye mi ezeknek a könyveknek az elolvasásának?" Jajjj, ez nem magyarul van.


RozliaJns

Mindegy 20 szor irtam ujra, probaltam kerek ertelmes mondatot de nem volt konnyu!Kulonben imadom a duot'


ZoltnKlocz

Mi az előnye ezeket a könyveket olvasni?


PapaiAnnamaria

Én azt írtam: Mi az előnye annakhogy az ember elolvassa... Tudom,hogy nem választékos,de szerintem általános alanyként el kéne fogadni. Elterjedt germanizmus.


AndrsBette

milyen előnye van, ha elolvasom ezeket a könyveket... Nem jó neki. Ami szerinte helyes, az nem magyarul van, max gugglis.


BESSIE1963

mi az előnye olvasni ezeket a könyveket miért nem jó?


5421fru

Magyarul ugyanazt jelenti az én fordításom is.


Babi904144

Ugyanezt irtam mar ketszer!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.