Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Garson şişelerin içine bakar."

Çeviri:The waiter looks into the bottles.

4 yıl önce

6 Yorum


keyfiyet

Neden inside of olmuyor

4 yıl önce

candost2
candost2

Ben de aynı soruyu sormak istiyorum. Niçin "into" yerine "inside of" kullanilmaz?

2 yıl önce

batuhanbalta

in the bottles dersek aynı anlam mı

4 yıl önce

son.sav
son.sav

Ben dedim, amca kabul etmedi. Raporladım...kabul ederler mi etmezler mi? Kader...

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Kader anlayışın iyiymiş :D :))

2 yıl önce

Mugurgok

Bende aynı yaptım

3 yıl önce