Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

" They eat off the plates."

Tłumaczenie:Oni jedzą z talerzy.

3 lata temu

15 komentarzy


xmoniczkax.567

czym się różni ''of'' od ''off''?

3 lata temu

DamianSzcz6

Dlaczego nie można powiedzieć They eat with the plates.

1 rok temu

PiotrekSuc1

Bo eat with the plates zna czy jeść z talerzami, nie z talerzy. with znaczy z (czymś), a np. from z (czegoś)

8 miesięcy temu

Rafa657654

Wydaje mi się, że "with" dotyczy osoby czyli "z kimś". U Ciebie wyszło: Oni jedzą z takerzami. Ale nie jestem pewien.

6 miesięcy temu

sharkpl

Chyba "of" a nie "off"

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie ma tu błędu. Można powiedzieć:
- They eat off the plates.
- They eat off of the plates.
- They eat from the plates.

3 lata temu

lowalski

Jesteś za mądra

2 lata temu

TheHunterMikiPL

A czemu?

1 rok temu

Bartek10570

Bo niema dżemu

10 miesięcy temu

monia130777

Jestes bardzo dobra lubie czytac twoje wyjasnienia na nasze odpowiedzi są najbardziej sensowne dzieki

2 miesiące temu

RychuBorg

Off znaczy że czegoś niema,albo jest oddalone,to raczej powinno być...oni jedzą bez talerzy,lub obok talerzy...

2 miesiące temu

Maciej579494

Ja napisałem jedzą o przeciwko do talerzy

10 miesięcy temu

RobertMurawski
RobertMurawski

jadają

3 miesiące temu

kasiazalew5

Ja też w sumie nie rozumiem z tym of off

1 rok temu

kasiazalew5

Hej B)

1 rok temu