Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"His daughter helps him."

Çeviri:Onun kızı ona yardım eder.

4 yıl önce

15 Yorum


esumerkan

Ona kızı yardım eder de olmalı bence

3 yıl önce

batuhanbalta

acaba bu cümle ''ona yardım ediyor'' diyemi anlaşılıyor. Yoksa tamamen geniş zaman mı

4 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Ona yardım ediyor = she is helping him.

"She helps him every day", Her gün ona yardım eder. Bu cümlede İngilizcede geniş zaman kullanırız, çünkü tekrar yardım eder. Türkçede değil mi?

3 yıl önce

EBK5

Bazı anlarda şimdiki zamanı da kabul ediyo ama genellikle geniş zaman

3 yıl önce

serifenur2

onun kız çocuğu ona yardım eder dedim yanlış oldu brother-sister olduğu zaman özellikle kız kadeş-erkek kardeş diye yazmamız gerekiyor burada da öyle olması gerekmez mi

3 yıl önce

AhmetSaidN

Gerekmez kızı demek yeterli olacaktır.

2 yıl önce

FatihSyley

Kızı ona yardımcı olur demek de olmaz mı

3 yıl önce

btbaba17

aynen la

2 yıl önce

yaku16
yaku16

Hayırlı evlatmış.

2 yıl önce

TanerYlmaz2

"onun kızı kendisine yardım eder" de kabul edilebilirdi bence.

2 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Ya help yardım istemek değil mi? Yardım etmek anlami da mi var

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Değil, "help" yardım etmek veya yardımcı olmak demek.

Tek "Help!" ise, "Yardım (edin)!" demek.

2 yıl önce

kadir162319

doughter -- dolar şeklinde mi teleffuz ediliyor ne?

2 yıl önce

melkwandelaar

"Kızı ona yardımcı olur" cümlesi de kabul görmeli.

1 yıl önce

TunahanDer2

"Onun kız evladı ona yardım eder." nasıl kabul olmaz ya :D

9 ay önce