"Aboy"

Tłumaczenie:Chłopiec

4 lata temu

28 komentarzy


jakubsowa

napisałem chłopied i mi zaliczyło lolololololol

2 lata temu

PolskiPola3

zapraszam na mój kanał kirek gra

1 rok temu

PrzebojowaMyszka

A może by tak zacząć od innych przykładów, zamiast przynudzać, na przykład: This boring boy writes still the same text. - Ten nudny chłopiec ciągle pisze ten sam tekst. Dotyczy wyłącznie tych komentarzy. Pozdrawiam!

3 lata temu

DonKristoforo

Kolejny raz to samo pytanie. Dlaczego tak się powtarzają

3 lata temu

Ignacy2005

żebyś sie nauczyl

2 lata temu

PrzebojowaMyszka

interesujące wskazówki. Pierwszy raz przeczytałam i polecam

1 rok temu

magdzia151

Ja usłyszałam: I boy :0

3 lata temu

kicia556

A boy to znaczy chłopiec

2 lata temu

Alicja475747

Co w tym trudnego?

10 miesięcy temu

Hania257442

Chłopiec czyli boy

8 miesięcy temu

hanna.zgra

Co ja mam dalej robić.Utknęlam na poziomie piątym,na ćwiczeniach.Za każdym razem gdy wykonuję zadanie ,musze zaczynać od nowa bo nic się nie przesuwa.Jesli w pierwszym ćwiczeniu jest 36 zadań,to kiedy kończę pierwsze i chce zacząc drugie to nadal jest 36 zadań i znów pojawia się pierwsze ???

5 miesięcy temu

Krliczek10

Zgadzam sie z: Patryk06 nie każdy ma polskie znaki na swoim telefonie lub innym urządzieniu i jak jakis bład orto to sorry ale ja mam taką czciąke tu no więc...

4 miesiące temu

MajaJonak

Po co połowa osób które napisały komentarze piszą "a boy" skoro pytanie to co "a boy" oznacza po polsku

4 miesiące temu

MajaJonak

Ja sie pomyliłam i napisałam "Chlopiec" i zaliczylo na szczęście

4 miesiące temu

teksanski

Czemu girl ma byc z a a boy bez a na poczatku? Bezsens

4 lata temu

Phoenix1221

Gdy klikam żółwia mówi 'Hey, boy!". Dlaczego?

3 lata temu

idolski96

bo powli w angielskim ''a'' mowi sie '' ej ''rozumiesz czyli np. powoli a boy czyta sie EJ BOJ

1 rok temu

pousebreAk

na stówę powiedział I boy

3 lata temu

12kina12

to znaczy ja chłopiec prawidłowa odpowiedźć to a boy

3 lata temu

lolek22lol

Ale trudne

1 rok temu

AnnaCecot2

Chłopiec

1 rok temu

pulinablas

a boy

11 miesięcy temu

TymekM.

Ja jakoś słyszę "a bułej" a nie " a boy " .

3 lata temu

NataliaS479767

A boy to podobne co A boys i łatwe bo boy to chłopiec a s to liczbamoga

2 lata temu

AmorTanks

przecież to absurd jak można tłumaczenie to : To chłopiec

2 lata temu

MichaPiecz1

TAK

1 rok temu

selin749173

Chłopiec moim zdaniem jest poprawnie

1 rok temu

Natalka.K

Napisalam chłopiec a to mi nie zaliczylo

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.