Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Sunt costumele mele."

Traducere:They are my suits.

0
acum 3 ani

20 de comentarii


SilviuPicu

Singura varianta acceptabila in limba engleza ar fi These are my suits. They este pentru persoane.

18
Răspundeacum 3 ani

Marialuana818497

Sunt deacor

0
Răspundecu 6 luni în urmă

TanaseIulia

Eu tot nu înțeleg. Cum pot "they" care înseamnă "ei" adică niște persoane să fie niște "suits" care se traduce prin " costume" adică niște obiecte?! De ce nu s-a inventat încă un fel de "it", care se folosește pentru obiecte si animale ,pentru plural ?!?!

12
Răspundeacum 3 ani

D3XT3RY0NuT
D3XT3RY0NuT

Varianta oferită este greșită, din moment ce „they” se folosește pentru ființe. Ar trebui folosită varianta „These are my suits.”.

2
Răspundecu 1 lună în urmă

D3XT3RY0NuT
D3XT3RY0NuT

Ar putea fi acceptată și varianta „There are my suits.”.

0
Răspundecu 1 lună în urmă

CosminStoi7

Vați speriat bosilor

1
Răspundecu 8 luni în urmă

ralexi2004

Da da tu esti si mai fticos fricosule

0
Răspundecu 8 luni în urmă

ionelpopa
ionelpopa

Its are my suits.

0
Răspundecu 5 zile în urmă

vmoldovan37

ei au costumele mele dar acolo era doar sunt costumele mele

-1
Răspundecu 9 luni în urmă

EduardFlorin

Este o eroare. They nu poate inlocui obiectele

-2
Răspundeacum 2 ani

diana798927

Si mie tot

-2
Răspundecu 9 luni în urmă

_BobbyWeiss_

Incorect, "they: se foloseste pentru persoane.

-2
Răspundecu 9 luni în urmă

AliCamC
AliCamC

Si eu cred ca ar fi mai corect "These are my suits" ,Fantomizah , please, da-ne mai multe explicații , nu evita comentariile colegilor☺

-3
Răspundeacum 3 ani

MirelaIgna

scuze ca intervin ... de ce nu este corect si "it is my suits?" Am incercat sa folosesc cunostintele acumulate pana la aceasta data

-3
Răspundeacum 1 an

vmoldovan37

intr-adevar ei sunt sunt costumele mele ,nu se poate

-3
Răspundecu 9 luni în urmă

CosminStoi7

Laic la boos

-3
Răspundecu 8 luni în urmă

Elisaemane

Nu inteleg daca in limba engleza am scris al ceva si am gresit a doua uara am scris cum a trebuia si mai dat alt raspuns ce fac

-4
Răspundecu 10 luni în urmă

andry123456789

De ce e gresit daca am pus fara pronume si direct cu verbul

-7
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Adică ”are my suits”?
În engleză singurul caz în care poate lipsi subiectul unui verb este când se folosește modul imperativ.

3
Răspundeacum 3 ani

GeorgeSteriade

De ce nu este corect the suits are mine? (Sunt costumele mele)

-7
Răspundeacum 3 ani