"Sunt costumele mele."

Traducere:They are my suits.

August 28, 2014

21 de comentarii
Această discuție este blocată.


SilviuPicu

Singura varianta acceptabila in limba engleza ar fi These are my suits. They este pentru persoane.


Radu436796

Este corect they pt. că la plural ei/ele nu au formă specială pt. obiecte, fenomene ale naturii, animale.


Andrei23100

îmi bag piciorul în el de răspuns! ):<


Cristi736247

Niste pidarasi au trafus blea c nui asa


Queen.Ale

These însemnă Acestea!!!


TanaseIulia

Eu tot nu înțeleg. Cum pot "they" care înseamnă "ei" adică niște persoane să fie niște "suits" care se traduce prin " costume" adică niște obiecte?! De ce nu s-a inventat încă un fel de "it", care se folosește pentru obiecte si animale ,pentru plural ?!?!


gabrielabandre

"It" se foloseste doar pe langa substantive nedeterminate prin gen, doar la persoana a 3-a singular. Daca ar fi scris acolo "Este costumul meu", atunci da, se punea "it is/it's" , dar cum substantivul ia forma la plural "costume", atunci trebuie sa punem "they" Sper ca te-am ajutat


D3XT3RY0NuT

Varianta oferită este greșită, din moment ce „they” se folosește pentru ființe. Ar trebui folosită varianta „These are my suits.”.


D3XT3RY0NuT

Ar putea fi acceptată și varianta „There are my suits.”.


Diana-Chirifhoen

Nu asta s-ar traduce ca: Acolo sunt costumele mele.


vmoldovan37

ei au costumele mele dar acolo era doar sunt costumele mele


VirginiaSt942339

THERE ARE - este corect, fiindca este ceva impersonal SUNT - nu EI


varvaramar7

Să m bag ❤❤❤❤


VirginiaSt942339

Costumele sunt PERSOANE ?


Livia47958

Cuuum?? They are??? Corect: there are....Măi să fie!


PatruIon

Cu cît propozițiile sînt diverse, de


PatruIon

...deveniți mai atractivi divesificînd aria și sensul propozitiilor!


PatruIon

...deveniți mai atractivi divesificînd aria și sensul propozitiilor!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.