"Suntcostumelemele."

Traducere:They are my suits.

acum 4 ani

11 comentarii


SilviuPicu

Singura varianta acceptabila in limba engleza ar fi These are my suits. They este pentru persoane.

acum 3 ani

Marialuana818497

Sunt deacor

cu 9 luni în urmă

TanaseIulia

Eu tot nu înțeleg. Cum pot "they" care înseamnă "ei" adică niște persoane să fie niște "suits" care se traduce prin " costume" adică niște obiecte?! De ce nu s-a inventat încă un fel de "it", care se folosește pentru obiecte si animale ,pentru plural ?!?!

acum 4 ani

D3XT3RY0NuT
D3XT3RY0NuT

Varianta oferită este greșită, din moment ce „they” se folosește pentru ființe. Ar trebui folosită varianta „These are my suits.”.

cu 5 luni în urmă

D3XT3RY0NuT
D3XT3RY0NuT

Ar putea fi acceptată și varianta „There are my suits.”.

cu 5 luni în urmă

CosminStoi7

Vați speriat bosilor

cu 11 luni în urmă

ralexi2004

Da da tu esti si mai fticos fricosule

cu 11 luni în urmă

vmoldovan37

ei au costumele mele dar acolo era doar sunt costumele mele

acum 1 an

ionelpopa
ionelpopa

Its are my suits.

cu 3 luni în urmă

cceai

there are my suits - imi pare mai corect

cu 4 zile în urmă

D3XT3RY0NuT
D3XT3RY0NuT

Propoziția dumneavoastră se traduce ca „Există costumele mele”.

cu 4 zile în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.