A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Spring will arrive soon."

Fordítás:Hamarosan meg fog érkezni a tavasz.

3 éve

14 hozzászólás


1016675146

A nemsokára miért nem jó?

3 éve

Hanti01

"a tavasz hamarosan meg fog jönni" válaszomat nem fogadta el, helyette szerinte a helyes válasz "A tavasz hamarosan el fog jönni" Szerintetek?

1 éve

ubovics1

Hamarosan eljön a tavasz

2 éve

DoraParkanyi

" a tavasz hamarosan itt lesz" miért nem jó?

1 éve

M21-

A tavasz meg fog érkezni hamarosan. Ez miért nem jó?

3 éve

hb433
hb433

jo az, csak a mas szosorrend miatt nem fogadhatta el, ugye jelented ia az ilyesmiket?

3 éve

JoeForeste

Nanemár!...és tényleg most azért mert a spring kis s- el lett írva?...no comment

3 éve

AkosSz.

Egész biztosan más volt a gond. És ha leminuszoltok ez akkor is így van. :) A doulingo nem veszi figyelembe a kis és nagy betűket és az írásjeleket se. Én rendszeresen csinálom telefonról a leckéket és olyankor sose foglalkozok a kis és nagy betűkkel, még sincs problémám.

2 éve

TiborMeste1

A 'hamarosan itt a tavasz' miért nem jó?

2 éve

TamaraPocs

Mert az spring will be here soon lenne, és arrive volt a mondatban :)

9 hónapja

AlisonPark6

A tavasz hamarosan elerkezik sem jo. Szotar nelkul jerdezem: az arrive csak az eljon jelentesben ertelmes? Elerkezik miert nem jo?

10 hónapja

kogu4
kogu4

I hope.

5 hónapja

Lacihel
Lacihel

a tavasz hamarosan meg fog érkezni

1 hónapja

eminens2

Hamarosan érkezik a tavasz. Elfogadja:2018.08.11.

1 hete

Kapcsolódó fórumok