"Ben şirketi idare ederdim."

Çeviri:I would have managed the company.

August 29, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

espadone

ben cevabı firm ıle yazdım kabul etmedı fırm lı cevapta would have managed degıl would have manage gosterıyor farkın nedenı nedır

August 29, 2014

omercito

"I would have manage" hatalı bir kullanım, "I would manage" olarak kabul ediyor.

"Firm" alternatifi de eklendi.

August 29, 2014

endermaxijunior

Firma ve şirket farklı şeyler, hatırlatırım...

May 15, 2015

jzlcdh

Genel İngilizcede aynı.

August 13, 2015

bilgekaganylmz

Eklenmese iyi olurdu

July 6, 2017

bilgekaganylmz

Firm= firma

Company= şirket

July 6, 2017

Mete464217

I would have ruled yanlış bir kullanım mı?

July 10, 2015

jzlcdh

"Ruled" genelikle ülke veya yer için sert bir şey mesela "Did the sultans or the viziers rule the empire?"

Ama sizce (bu sadece örnek için) mesela Koç sultan gibi düşünüyorsunuz: "Mr Koç has been ruling his companies since the 20th century." dersınınız, ama nadir.

August 13, 2015

jzlcdh

Eminmişsiniz hem "i'd manage the company." hem "I would have managed the company." doğru bir tercume mu? Çünkü İngilizcede o iki cümleler çok farklı anlamlar (yani zamanlar) var mesela:

"I would have managed the company if I had been living in Istanbul."

"I would manage the company if I lived in Istanbul."

August 13, 2015

yeldaaytua

neden bazen -ed eki alıyor, bazen almıyor? bu cümlede önerilen ikinci doğru yanıt "i would have managed the company" de neden have kullanıldı? bu "would"lar bitirdi beni :-(

November 3, 2015

Hrdrck

arkadaş tek bi doğru cevap koymayın. i would have managed the corporation da olur. doğru cevaplara eklenmeli

May 20, 2016

kaanki57

i would have run the company

September 14, 2016

ali14ertem

Cevap run la olmaz mi

October 12, 2015

ali14ertem

I would have run the company

October 12, 2015

lgenmit

olur niye olmasin

December 4, 2015

bilgekaganylmz

Ben şirketi koşarım (seninki)

July 6, 2017

mus3535

i would have led the firm...kabul etmedi

January 28, 2016

Emrenal3

I would have managed corp yazdım. Corp şirket için çok kez kullanılıyor kabul etmesi lazım dualingo kelime kelime aynı şeyleri yazmamızı mı bekliyor

January 11, 2019

prenses2019

I would have to managed the company neden olmaz??

January 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.