Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben şirketi idare ederdim."

Çeviri:I would have managed the company.

4 yıl önce

17 Yorum


espadone

ben cevabı firm ıle yazdım kabul etmedı fırm lı cevapta would have managed degıl would have manage gosterıyor farkın nedenı nedır

4 yıl önce

omercito
omercito

"I would have manage" hatalı bir kullanım, "I would manage" olarak kabul ediyor.

"Firm" alternatifi de eklendi.

4 yıl önce

endermaxijunior

Firma ve şirket farklı şeyler, hatırlatırım...

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Genel İngilizcede aynı.

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Eklenmese iyi olurdu

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Firm= firma

Company= şirket

1 yıl önce

Mete464217

I would have ruled yanlış bir kullanım mı?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Ruled" genelikle ülke veya yer için sert bir şey mesela "Did the sultans or the viziers rule the empire?"

Ama sizce (bu sadece örnek için) mesela Koç sultan gibi düşünüyorsunuz: "Mr Koç has been ruling his companies since the 20th century." dersınınız, ama nadir.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Eminmişsiniz hem "i'd manage the company." hem "I would have managed the company." doğru bir tercume mu? Çünkü İngilizcede o iki cümleler çok farklı anlamlar (yani zamanlar) var mesela:

"I would have managed the company if I had been living in Istanbul."

"I would manage the company if I lived in Istanbul."

3 yıl önce

yeldaaytua

neden bazen -ed eki alıyor, bazen almıyor? bu cümlede önerilen ikinci doğru yanıt "i would have managed the company" de neden have kullanıldı? bu "would"lar bitirdi beni :-(

2 yıl önce

Hrdrck

arkadaş tek bi doğru cevap koymayın. i would have managed the corporation da olur. doğru cevaplara eklenmeli

2 yıl önce

kaanki57

i would have run the company

2 yıl önce

ali14ertem

Cevap run la olmaz mi

3 yıl önce

ali14ertem

I would have run the company

3 yıl önce

lgenmit

olur niye olmasin

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Ben şirketi koşarım (seninki)

1 yıl önce

mus3535

i would have led the firm...kabul etmedi

2 yıl önce