1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I am a woman."

"I am a woman."

Traducere:Eu sunt o femeie.

August 29, 2014

56 de comentarii


fantomitzah

Singular: ”woman” = ”femeie”
Plural: ”women” = ”femei”


Cameluska

Am observat ca cuvantul "woman" are man la sfarsit .


Cameluska

Am observat ca cuvantul "woman" are la sfarsit man . Asa ca este mai usor sa il amintesti


Kand1a

Eu sunt o femeie.


nestiutoru1

Era :EU SUNT O FEMEIE


Darius798650

Eu sunt o femeie


MrC30Low

nici eu nu-s femeie


Maryan820726

Cum sa fiu femeie? bine ca nu era nimeni cu mine in camera


CruellaDeV6

Litera ,,a" se pune dacă cuvântul se începe cu consoană, iar ,,an" dacă se începe cu vocală.


CruellaDeV6

Litera ,,a'' se pune dacă cuvântul se începe cu consoană, iar ,,an'' dacă se începe cu vocală. Exemplu: a woman, an orange


Geta667282

Inca nu sunt obisnuita cu î din a


VeresiuMar

Eu am pus corect și mi-a zis ca e gresit


Maria573269

Imi place foarte mult aceasta aplicatie o ador


francisc49

Eu sunt o femeie


Inport1

Ba ,eu dau raspunsul corect ai mi l ia ca incorect...


Adeeeeeea

Dar nu este corect puneti nu mai întrebari grele mai bine puneti întrebari usoare dupa întrebari grele ca asa nu învatam nimic!!


iahim87

eu scrieserăm cirect


BogyaPatri

Mit gondoltok eröl?


-soricika-

Mai devreme zicea că la "Eu sunt o femeie" că în engleză este așa "am I a woman" Cum este corect "am I a woman" sau " I am a woman"?


AurelianNe6

Nu înțeleg unde e diferența?


OlegSamoil

Nu e corect " eu sunt femeie"


Gabitza132107

am scris corect.


VladBusuio2

Era eu sunt o femeie nu sunt femeie


CsehAgi

A zis sa scriu în engleza ce am auzit


Ureche_lnita2

Eu am zis: Eu sunt o femeie. Si mi-o dat gresit! De ce??


BogdanBurl8

ce!! Eu nu enteleg


Andreea320309

Imi place aceasta aplicarie


caaamellia21

Unde este fucking "o"


Alexandru326509

Raspunsul meu e absolut corect si totusi imi arata ca am gresit


io_nitu

The correct answer is: Eu sunt o femeie.


Loredana163

Vreau sa mai incerc


IordacheAl8

Hddhdwehsjdsw hgddww Hfdsbw


IordacheAl8

PshwjpvrwDjhyrhdjhteyjIhKkhfrjJphfri


maria544575

Jgfdbrvekvrxegjrfgefhkiy


maria544575

Fhnvtnggnyhhyhkiģhfjstghgvsv cxcncfģjbjuyuygedhfugtdźcvvdgtj gbjvvvvbvfgthhhhfcc


DinuBianca10

Dacă spun un cuvânt greșit de ce nu ma lăsați sa spun din nou?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.