Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I am a woman."

Traducere:Eu sunt o femeie.

0
acum 3 ani

19 comentarii


CristianIo335490

Eu nu-s femeie

0
Răspundeacum 2 ani

nestiutoru1

Era :EU SUNT O FEMEIE

0
Răspundeacum 2 ani

Darius798650

Eu sunt o femeie

0
Răspundeacum 2 ani

MrC30Low

nici eu nu-s femeie

0
Răspundeacum 1 an

JuniorulLu

Gg

0
Răspundecu 10 luni în urmă

IancaOctav

NU SUNT FATA!!

0
Răspundecu 9 luni în urmă

razvan968894

Eu sunt femeie

0
Răspundecu 5 luni în urmă

Maryan820726

Cum sa fiu femeie? bine ca nu era nimeni cu mine in camera

0
Răspundecu 4 luni în urmă

CruellaDeV6

Litera ,,a" se pune dacă cuvântul se începe cu consoană, iar ,,an" dacă se începe cu vocală.

0
Răspundecu 2 luni în urmă

CruellaDeV6

Litera ,,a'' se pune dacă cuvântul se începe cu consoană, iar ,,an'' dacă se începe cu vocală. Exemplu: a woman, an orange

0
Răspundecu 2 luni în urmă

Cosmmina

...

0
Răspundeacum 3 săptămâni

Ionut_Andrei

she is a women

-1
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: ”woman” = ”femeie”
Plural: ”women” = ”femei”

1
Răspundeacum 3 ani

LeahuArcad

I am a woman

-1
Răspundeacum 3 ani

Cameluska

Am observat ca cuvantul "woman" are man la sfarsit .

-1
Răspundeacum 3 ani

Cameluska

Am observat ca cuvantul "woman" are la sfarsit man . Asa ca este mai usor sa il amintesti

-1
Răspundeacum 3 ani

buburuza128

I am a woman

-1
Răspundeacum 3 ani

Kand1a

Eu sunt o femeie.

-1
Răspundeacum 3 ani

zarahas

Tare

-1
Răspundeacum 2 ani