Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I am a woman."

Traducere:Eu sunt o femeie.

acum 4 ani

20 de comentarii


CristianIo335490

Eu nu-s femeie

acum 2 ani

nestiutoru1

Era :EU SUNT O FEMEIE

acum 2 ani

Darius798650

Eu sunt o femeie

acum 2 ani

MrC30Low

nici eu nu-s femeie

acum 1 an

JuniorulLu

Gg

acum 1 an

IancaOctav

NU SUNT FATA!!

cu 11 luni în urmă

razvan968894

Eu sunt femeie

cu 7 luni în urmă

Maryan820726

Cum sa fiu femeie? bine ca nu era nimeni cu mine in camera

cu 6 luni în urmă

CruellaDeV6

Litera ,,a" se pune dacă cuvântul se începe cu consoană, iar ,,an" dacă se începe cu vocală.

cu 4 luni în urmă

CruellaDeV6

Litera ,,a'' se pune dacă cuvântul se începe cu consoană, iar ,,an'' dacă se începe cu vocală. Exemplu: a woman, an orange

cu 4 luni în urmă

Cosmmina

...

cu 2 luni în urmă

Geta667282

Inca nu sunt obisnuita cu î din a

acum 2 săptămâni

Ionut_Andrei

she is a women

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: ”woman” = ”femeie”
Plural: ”women” = ”femei”

acum 4 ani

LeahuArcad

I am a woman

acum 3 ani

Cameluska

Am observat ca cuvantul "woman" are man la sfarsit .

acum 3 ani

Cameluska

Am observat ca cuvantul "woman" are la sfarsit man . Asa ca este mai usor sa il amintesti

acum 3 ani

buburuza128

I am a woman

acum 3 ani

Kand1a

Eu sunt o femeie.

acum 3 ani

zarahas

Tare

acum 2 ani