1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is our home."

"It is our home."

Çeviri:O bizim evimizdir.

August 29, 2014

6 Yorum


Karatefan

I know that "bizim evimiz" is right. But "bizim ev" is also frequently used (just google it). Is "bizim ev" completely wrong or is it just colloquial language?


VestelKatk

İt bu anlamına gelmez mi hiç hep o anlamına gelir sanki bu yerine geçmişte kullanmıştık


jacklin948644

Ben de kulak problemi var sanırım our home diyor bende power home anlıyorum


Dpumetin

O bizim ev Olmaz mi


omercito

"Bizim ev" doğru bir kullanım değil, şu şekilde olmalı:

  • Benim evim
  • Senin evin
  • Onun evi
  • Bizim evimiz/evlerimiz
  • Sizin eviniz/evleriniz
  • Onların evi/evleri
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.