1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is our home."

"It is our home."

Çeviri:O bizim evimizdir.

August 29, 2014

6 Yorum


VestelKatk

İt bu anlamına gelmez mi hiç hep o anlamına gelir sanki bu yerine geçmişte kullanmıştık


MahmutNedim

'bu' kelimesi için 'this' kullanırız ama bazı cümlelerin tam çevirisi yapılmaz 'bu' diye çevrilmiş olabilir benim karşıma çıkmadı ya da çıktı ama hatırlamıyorum


Karatefan

I know that "bizim evimiz" is right. But "bizim ev" is also frequently used (just google it). Is "bizim ev" completely wrong or is it just colloquial language?


jacklin948644

Ben de kulak problemi var sanırım our home diyor bende power home anlıyorum


MustafaTop97667

O BİZİM EVİMİZDİR /// büyük harflerle yazdığım için neden kabul görmüyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.