A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They could not forget."

Fordítás:Nem tudtak felejteni.

3 éve

11 hozzászólás


P.Gabor

nem felejthetik -- nem jó ? ha nem hogyan lenne?

3 éve

Gy.B.

És persze ha azt akarod mondani, hogy "nem felejthetik", vagy "nem felejtették", akkor az is kell, hogy MIT...

They cannot forget it. - Nem felejtik. They cannot forget - Nem felejtenek.

3 éve

budai.doc

A "could" múlt időt jelent, jelenben "cannot" vagy "can't" lenne.

3 éve

SophiaCatness

Szegény Duo, legtöbbször no-t használ, de egyszerűbb lenne a couldn't, isn't, wouldn't, stb.

2 éve

Gy.B.

Ket okot is tudok, hogy miert nem az osszevont alakot hasznaljak.

  1. Foleg a nyelvtanulas kezdeti szakaszaban felreertheto.

He's => He is VAGY He has... You're => You are VAGY You were...

  1. Az elo beszedben es magancelu irasokban hasznalhatsz osszevont alakot, de pl. hivatalos iromanyban nem.
2 éve

evairenpinter

Igen-igen nyomós indok mindkettő. Támogatom az összevont alakok mellőzését - legalább írásban!

2 éve

KovcsJzsef15

"felejteni" vagy "elfelejteni" ugyanazt jelentik és csak szőrszálhasogatás a másik nem elfogadása.

1 éve

KovcsJzsef15

"Felejteni" vagy "elfelejteni" ugyanazt jelentik, utóbbi nem fogadta el.

1 éve

AmbrusB.

Ezt ki kell javítani! Felejteni!

1 éve

kogu4
kogu4

vö. We have more apples than we could eat in one day. Több almánk van, mint amennyit egy nap alatt meg tudnánk enni.

4 hónapja

Bonifac.Kener

nem feledhetnek?

2 hete