"Zij drinken bier."

Vertaling:They drink beer.

4 jaar gelden

12 opmerkingen


ilonadoorn

Ik snap niet waneer je nou eats of eat moet neerzetten

4 jaar gelden

merel505

eats bij he, she of it en eat bij de rest

4 jaar gelden

JHEdG

wij noemen dat op school de SHIT regel. S van she, H van he en IT van is gewoon.

4 jaar gelden

Shaniviett

Is er ook een ezelbruggetje voor wanneer je de n van aN moet gebruiken ? Ik ben al op.de hoogte van.de klinkers etc ben opzoek naar een.ezelbruggetje ? Weet iemand eentje ?

4 jaar gelden

Elles144988

Ja de an is bij e u i o of a en a is voor de rest

3 jaar gelden

ElenaDewy
ElenaDewy

Je gebruikt het onbepaalde lidwoord "an" voor substantieven die beginnen met een klinker, of nog, uitgesproken worden met een klinker als beginletter. Bijvoorbeeld: an apple. Je hoort bij apple dat deze begint met de klank van de klinker "a". Let op: er bestaan uitzonderingen zoals "a unicorn". Hoewel unicorn begint met de klinker "u", wordt dit woord met het lidwoord "a" geschreven, omdat je "unicorn" uitspreekt als "joenikorn". Je hoort als beginletter een "j" en dit is geen klinker, dus "a"!

5 maanden geleden

samidude

Vaneer is "zij" "she", and vaneer is it "they"?

3 jaar gelden

maxlol13

Als zij meervoud is is het they Als het enkelvoud is is het she

3 jaar gelden

Maureen972297

Hz is het nu opeens they ipv she?

3 jaar gelden

Elles144988

Het is zij drinken en drinken is meervoud en dan is het they want dat is ook meervoud en she is enkelvoud dat gebrijk je bij zij drinkt

3 jaar gelden

CorenzaVan

Waarom moet er een they in de zin

1 jaar gelden

LiviaE8

'They' staat voor 'zij' in het meervoud.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.