"The fish is his dinner."

Μετάφραση:Το ψάρι είναι το δείπνο του.

August 29, 2014

7 σχόλια


evelinavaiou

γιατι η πρόταση "το ψάρι είναι το βραδυνό του " είναι λαθος;

March 12, 2016

pPMc8

Εμενα για το << του >> μου το πηραν λαθος

October 29, 2017

nonilingo

τι γινετε ρε παιδια? εγω ειχα γραψει "το δειπνο του ειναι ψαρι" και μου το δωσε λαθος εσας?

August 29, 2014

XristKats

εγω το απαντησα σωστα με ακριβης μεταφραση. Μαλλον στην Αγγλια δεν το λενε με αυτον τον τροπο.

October 17, 2014

jeanprendiville

Το δείπμο του είναι ψάρι translates as "his meal is fish". But the sentence was " THE fish" meaning one particular fish not fish generally, so I think the only way of translating that is " the fish is his dinner". Hope this helps.

November 30, 2014

nklampros

εγώ απάντησα "το δείπνο του είναι ψάρι" και μου το έδωσε σωστό

January 12, 2017

joanlaz

Το ψάρι είναι το δείπνο του.

Αυτό είναι λάθος πρόταση

June 30, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.