Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The fish is his dinner."

Μετάφραση:Το ψάρι είναι το δείπνο του.

0
πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


nonilingo

τι γινετε ρε παιδια? εγω ειχα γραψει "το δειπνο του ειναι ψαρι" και μου το δωσε λαθος εσας?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

XristKats

εγω το απαντησα σωστα με ακριβης μεταφραση. Μαλλον στην Αγγλια δεν το λενε με αυτον τον τροπο.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Το δείπμο του είναι ψάρι translates as "his meal is fish". But the sentence was " THE fish" meaning one particular fish not fish generally, so I think the only way of translating that is " the fish is his dinner". Hope this helps.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

nklampros

εγώ απάντησα "το δείπνο του είναι ψάρι" και μου το έδωσε σωστό

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

evelinavaiou

γιατι η πρόταση "το ψάρι είναι το βραδυνό του " είναι λαθος;

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

pPMc8

Εμενα για το << του >> μου το πηραν λαθος

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες