1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "It is over between us."

"It is over between us."

Переклад:Між нами все скінчено.

August 29, 2014

37 коментарів


KERNpro

не запам'ятовуйте цю фразу, хай не знадобиться


8RCw9

Да, я согласен.


kasavine

Не приймає варіант "Все скінчено між нами". Порядок слів не такий, але ж правильний переклад.


Lordik14

"це кінець між нами" така відповідь може бути?


Single_Seagull

В принципі то вона має місце, та варто перекладати ближче до початкового речення. Тут не потрібен художній переклад, достатньо звичної розмовної мови. Якщо дослівно, то таке речення перекладається як "Це є кінець тому, що між нами". Але таке речення складно зрозуміти, тому порядок слів (і деякі слова) змінюють: між нами все скінчено.


Andrii418202

Чому "Усе скінчено між нами" не приймає, а "Все скінчено між нами" то без проблем. ВИПРАВТЕ.


IhorTs

Підтримую!


Natali-17

"Між нами все скінчено" – можеш мені більше не писати :D


Neolviv

Що за слово "скінчено"? Може - закінчено


martes-sa

всі скінчено поміж нами - чому тут не знають слова "поміж" ???


Iwan_Lviv

слова "між" і "поміж" - мають тіршки різні поняття. Як приклад: "Ця дитина (фізично) між нами." і " Ця дитина поміж (серед) нас."


Jura_Harun

Чому не приймає "це кінець для нас" Логічно ж


CDlG9

Тому що "це кінець для нас" обох а "між нами все скічено" тобто ми розтаємся або посварилися


RuslanRop

"це є кінець між нами" -помилка??!!!


Georgepetlukh

Помилка, як мінімум тому, що "є" не вживається. Але без "є", переклад логічний.


system7nik

Залежно який кінець мається на думці..


Andriy408379

все це не значить all


dRYz9

Це речення не нормальне!!!


Iwan_Lviv

Поясніть будь-ласка - де ви в англійському варіанті слово "все" бачите... не розумію... "Це скінчено між нами".


bilakoroleva

Просто "це скінчено між нами" ніхто не казатиме, погодьтеся


Sveta337058

"Усе скінчено проміж нами" - має бути як відповідь перекладу! Потрібно додати... 07.09.2019


Iwan_Lviv

"проміж" - має зовсім інше значення в українській мові ніж слово "між". Та й саме слово "проміж" - дуже не часто вживається. http://sum.in.ua/s/promizh


Ruslan991348

як береться такий порядок слів ? навіть "between ourselves" не показує "все скінчено" ?


54643111

А чому "між нами все скінчено" правильно.а "між нами усе скінчено" ні?


kasavine

Зазвичай в українській мові якщо слово закінчується на голосну, то займенник/сполчник/ таке інше має починатися з приголосної. Тут зміст правільний) Мали б не вважати це помилкою.


dmytro_ua_20

"між нами кінець" не правильно


DIARTK

Я написав" це кінець між нами" , і неправильно чо за?


Mariashkaa

Все скінчено для нас. В чому помилка?


Fwhd1

Це кінець між нами - не правильний переклад?


YuraOmelya

Все, кінець, розлучення і тумбочка між ліжками Теж може бути правильно, Бо скінчено звучить дико телевізійно, на рівні мильної опери )))


Julia546723

Чому видало помилку, якщо я правильно відповіла?


Aleksej417025

Іще кажуть: Між нами все! Але тут не прокотило.


SofiaLviv

Головне, зоб нікому з нас ця фраза не знадобиться


Stefaniya57488

як печально ))

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.