Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz tavuğu ödemedik."

Çeviri:We have not paid for the chicken.

3 yıl önce

15 Yorum


MuratYaman2

"we did not pay for the chicken" olabilir mi

3 yıl önce

adamlion
adamlion

Nereden belli bu cümlenin zamanı yakın geçmiş veya geçmiş zaman olduğu

3 yıl önce

SerdalSoydan

we have not paid the chiken olmaz mı

3 yıl önce

Viforvendetta

pay for = karşılığını ödemek.

3 yıl önce

SerdalSoydan

thank you very much :))))

3 yıl önce

sinanbozkus

Teşekkürler :)

3 yıl önce

fatmaunver88-

Past simple kabul etmiyor neden

3 yıl önce

MuhammedAliKara

Neden p.p. kullanıldı burada

3 yıl önce

karrman
karrman

Turkce cumle konusma diliyle yazilmis. Olmamaliydi. Ingilizce ogrenelim derken Turkce'deki guduk kullanimlari da iyice dogru bellemeyelim. Bu arada: Go Vegan!

3 yıl önce

Sani801

We didn't pay chicken. Neden olmuyor?

2 yıl önce

AhmetSeker7

"We didn't pay chicken's" bir de bunu dene

7 ay önce

hasnanur901

We are not pay the chicken neden olmuyor ಠ_ಠ

1 yıl önce

Emre.Karabacak

"We are not pay" diye bir fiil çekimi yok ki? "We are not paying" olabilir onun da anlamı şimdiki zaman olduğu için bu cümlenin çevirisine uygun değil.

10 ay önce

GunayKarao

Present perfect mi past perfect mi nasil anlasilir Farklari ne

9 ay önce

GunayKarao

Present perfect ve past perfect farki ne

9 ay önce