1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz tavuğu ödemedik."

"Biz tavuğu ödemedik."

Çeviri:We have not paid for the chicken.

August 29, 2014

24 Yorum


MuratYaman2

"we did not pay for the chicken" olabilir mi


adamlion

Nereden belli bu cümlenin zamanı yakın geçmiş veya geçmiş zaman olduğu


SerdalSoydan

we have not paid the chiken olmaz mı


Viforvendetta

pay for = karşılığını ödemek.


SerdalSoydan

thank you very much :))))


layda142914

Perfect tense alıştırması çözdüğümü bilmesem asla yapamazdım bunu, simple past'ı yapıştırırdım. Hiçbir ipucu yok çünkü Perfect tense'e dair.


zuleyhaElc

"Have not paid" ve "had not paid" arasında ne fark var


ilknur10489

Have not paid present perfect tence biz odemedik. We had not paid past perfect tence biz odememistik.


fatmaunver88-

Past simple kabul etmiyor neden


MuhammedAliKara

Neden p.p. kullanıldı burada


karr__man

Turkce cumle konusma diliyle yazilmis. Olmamaliydi. Ingilizce ogrenelim derken Turkce'deki guduk kullanimlari da iyice dogru bellemeyelim. Bu arada: Go Vegan!


sonterekeme

Biz tavuk için ödeme yapmadık daha iyi bir çeviri olurdu sanırım. Tavuğu ödemedik ne?


GunayKarao

Present perfect mi past perfect mi nasil anlasilir Farklari ne


Emir190707

Birisinde etkinliği devam eden geçmiş zaman diğerinde etkinliği bitmiş yani üzerinden zaman geçtiğini belli eder. Örneğin ödememiştik.


GunayKarao

Present perfect ve past perfect farki ne


Emir190707

Ödemedik=present Ödememiştik=past


farukcagsak

we didn't pay for the chicken. bu cevap da doğru kabul edilmeliydi


esra479773

neden we didnt pay fot the chicken olmuyor


Emir190707

Didnt olup biten koşullarda, have not paid ise odemedik ama fiil daha bitmiş değil anlamlarında da kullanılıyor. Zaman belirtmek istemezsen de konuyor.


army56735673

Saçmalık geçmiş zamn olumsuzda did not almanı ve düzenli fiil almaz


mansur903344

Konu başlığı yakın geçmiş. Örnekler buna göre.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.