1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz tavuğu ödemedik."

"Biz tavuğu ödemedik."

Çeviri:We have not paid for the chicken.

August 29, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

MuratYaman2

"we did not pay for the chicken" olabilir mi

January 27, 2015

adamlion

Nereden belli bu cümlenin zamanı yakın geçmiş veya geçmiş zaman olduğu

June 19, 2015

SerdalSoydan

we have not paid the chiken olmaz mı

August 29, 2014

Viforvendetta

pay for = karşılığını ödemek.

August 29, 2014

SerdalSoydan

thank you very much :))))

August 29, 2014

sinanbozkus

Teşekkürler :)

February 7, 2015

fatmaunver88-

Past simple kabul etmiyor neden

February 18, 2015

fatihisi7

for neden var

February 14, 2019

MuhammedAliKara

Neden p.p. kullanıldı burada

February 7, 2015

karrman

Turkce cumle konusma diliyle yazilmis. Olmamaliydi. Ingilizce ogrenelim derken Turkce'deki guduk kullanimlari da iyice dogru bellemeyelim. Bu arada: Go Vegan!

March 9, 2015

Sani801

We didn't pay chicken. Neden olmuyor?

November 21, 2015

AhmetSeker7

"We didn't pay chicken's" bir de bunu dene

January 11, 2018

hasnanur901

We are not pay the chicken neden olmuyor ಠ_ಠ

July 6, 2017

Emre.Karabacak

"We are not pay" diye bir fiil çekimi yok ki? "We are not paying" olabilir onun da anlamı şimdiki zaman olduğu için bu cümlenin çevirisine uygun değil.

October 14, 2017

sonterekeme

Biz tavuk için ödeme yapmadık daha iyi bir çeviri olurdu sanırım. Tavuğu ödemedik ne?

October 10, 2017

GunayKarao

Present perfect mi past perfect mi nasil anlasilir Farklari ne

November 12, 2017

GunayKarao

Present perfect ve past perfect farki ne

November 12, 2017

layda142914

Perfect tense alıştırması çözdüğümü bilmesem asla yapamazdım bunu, simple past'ı yapıştırırdım. Hiçbir ipucu yok çünkü Perfect tense'e dair.

February 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.