"Biz tavuğu ödemedik."

Çeviri:We have not paid for the chicken.

4 yıl önce

15 Yorum


MuratYaman2

"we did not pay for the chicken" olabilir mi

3 yıl önce

adamlion
adamlion

Nereden belli bu cümlenin zamanı yakın geçmiş veya geçmiş zaman olduğu

3 yıl önce

SerdalSoydan

we have not paid the chiken olmaz mı

4 yıl önce

Viforvendetta

pay for = karşılığını ödemek.

4 yıl önce

SerdalSoydan

thank you very much :))))

4 yıl önce

sinanbozkus

Teşekkürler :)

3 yıl önce

fatmaunver88-

Past simple kabul etmiyor neden

3 yıl önce

MuhammedAliKara

Neden p.p. kullanıldı burada

3 yıl önce

karrman
karrman

Turkce cumle konusma diliyle yazilmis. Olmamaliydi. Ingilizce ogrenelim derken Turkce'deki guduk kullanimlari da iyice dogru bellemeyelim. Bu arada: Go Vegan!

3 yıl önce

Sani801

We didn't pay chicken. Neden olmuyor?

3 yıl önce

AhmetSeker7

"We didn't pay chicken's" bir de bunu dene

11 ay önce

hasnanur901

We are not pay the chicken neden olmuyor ಠ_ಠ

1 yıl önce

Emre.Karabacak

"We are not pay" diye bir fiil çekimi yok ki? "We are not paying" olabilir onun da anlamı şimdiki zaman olduğu için bu cümlenin çevirisine uygun değil.

1 yıl önce

GunayKarao

Present perfect mi past perfect mi nasil anlasilir Farklari ne

1 yıl önce

GunayKarao

Present perfect ve past perfect farki ne

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.