"I do not know how to write letters."

Fordítás:Nem tudok levelet írni.

4 éve

6 hozzászólás


QueenOfAvalon

"Nem tudom hogy kell leveleket írni." nem volt helyes... Sírok... :'D

3 éve

Katalin5246

A " letters" nem többes számban van.?

9 hónapja

vasvariistvan

Igen többes szám. De valószínű náluk így természetes, nálunk meg egyes számban. Ezt is meg kellene jagyeznünk.

1 hónapja

senorana

Magát a kell-t hogyan fejezi itt ki?

4 éve

aptg.gabi

Ez egy kérdés. Mondjuk az angolból magyarra fordításnál automatikusan beleírtam, de visszafordításnál biztos begondolkodnék hova is tegyem a "how to"-t?! ;)

4 éve

JoeSzab
JoeSzab

Jó a duolingo fordítása csak nem erre a mondatra! Nem tudom, hogy kell leveleket írni!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.