"A man and an apple"

Vertaling:Een man en een appel

4 jaar gelden

3 opmerkingen


OceanDeira1

Apple begint met een klinker omdat anders de klinkers botsen is het met een n erachter. man niet. maar als je de eerste letter uitspreekt als een klinker is het ook een 'an' bijv. an hour= een uur An= een a = een

2 jaar gelden

mertcan12345

hoezo A man en AN apple

3 jaar gelden

TirzaM29

Apple begint met een klinker omdat anders de klinkers botsen is het met een n erachter. man niet. maar als je de eerste letter uitspreekt als een klinker is het ook een 'an' bijv. an hour= een uur An= een a = een

3 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.