1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Her pants are orange."

"Her pants are orange."

Μετάφραση:Το παντελόνι της είναι πορτοκαλί.

August 30, 2014

2 σχόλια


maraki2389

Το παντελόνι συναντιέται σε πληθυντικο;αν θελουμε να πουμε παντελόνια;εγω ειδα το are και το μετέφρασα τα παντελόνια είναι πορτοκαλί και μου το έβγαλε λάθος


glavkos

Pants στα american english εννοούμε συνήθως τα δύο μπατζάκια του ίδιου παντελονιού.

Ενώ στα ελληνικά παντελόνια εννοούμε περισσότερα από ένα παντελόνια (με δύο μπατζάκια). Εδώ πρόκειται λοιπόν για ένα παντελόνι, κατά την άποψή μου. Σωστά λοιπόν στου δίνει λάθος την απάντησή σου.

Η παλαιότερη εκδοχή της λέξης στα αγγλικά ήταν pantaloon

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/pantaloon

Δες αν θες και στο https://en.wikipedia.org/wiki/Trousers (πάλι πληθυντικός όπως βλέπεις).

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.