A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We will finish eating."

Fordítás:Be fogjuk fejezni az evést.

3 éve

11 hozzászólás


TamMa10

"eating" kiejtése " irin?" nem itin?

3 éve

HUNZaki

Iting

3 éve

HUNZaki

be fogjuk az evest fejezni, miert nem jo? nem tok mind1 a szorend itt?

3 éve

Csulki
Csulki

Ez jó, el kellene fogadniuk.

5 hónapja

barnak01
barnak01

Szerintem inkább " Be fogjuk fejezni az étkezést "

3 éve

ProgServ

Végezni fogunk az evéssel. Ez nem helyes? Vagy az, hogy be fogjuk fejezni az étkezést? Mert mindkettőt helytelennek ítéli a rendszer.

3 éve

hzshalas

2-3 gyakorlással ezelőtt kérte a "to"-t az eating elé. Úgyy is jó, meg nélküke is?

3 éve

IldikPiber

Majd befejezem az evést. - Nem jó???

9 hónapja

Csulki
Csulki

Ez bizony nem jó.

5 hónapja

Faffantina

abba fogjuk hagyni az evést mér nem jó?

9 hónapja

Csulki
Csulki

Mert nagy különbség van valami abbahagyása és a befejezése között.

5 hónapja

Kapcsolódó fórumok