1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women listen."

"The women listen."

Fordítás:A nők figyelnek.

August 30, 2014

12 hozzászólás


KamillaKal

én is elrontottam de amúgy is ki hallja elsőre hogy többes szám pedig nyelvtanból és angolból ötös vagyok


PappBarby

Hallás alapján miből találod ki, hogy többes szám alatt van?! -.- nevetséges


LszlDnes1

Abból, hogy nem woman listens, hanem women listen (szerintem). Amúgy én is elrontottam. pedig meg is ütötte a fülem, hogy az úgy nem ok. :)


arterv2

két dologból egy hogy i-vel ejti kettő, hogy az ige nem egyeszám harmadikaszemély


AmbrusKrol

Kifejtenéd a válaszod második részét?


DraSzekr

Az hát László


TrcaZita

Nekem azért nem fogadta el mert a helyett azt írt a szövegszerkesztő


akos127

A nő figyel - the woman listens A nők figyelnek - the woman listen


Krisbaudi

The women listen. For plural.


ildikolany

az asszonyok figyelnek


Gyula601437

A listen-re a hallgat meghallgat fordítást is hozza a figyel mellett. Miként lehet eldönteni mikor melyik jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.