"The women listen."

Fordítás:A nők figyelnek.

4 éve

9 hozzászólás


KamillaKal

én is elrontottam de amúgy is ki hallja elsőre hogy többes szám pedig nyelvtanból és angolból ötös vagyok

2 éve

PappBarby

Hallás alapján miből találod ki, hogy többes szám alatt van?! -.- nevetséges

4 éve

LszlDnes1

Abból, hogy nem woman listens, hanem women listen (szerintem). Amúgy én is elrontottam. pedig meg is ütötte a fülem, hogy az úgy nem ok. :)

4 éve

arterv2

két dologból egy hogy i-vel ejti kettő, hogy az ige nem egyeszám harmadikaszemély

4 éve

AmbrusKrol

Kifejtenéd a válaszod második részét?

3 éve

DraSzekr

Az hát László

1 éve

TrcaZita

Nekem azért nem fogadta el mert a helyett azt írt a szövegszerkesztő

1 éve

akos127

A nő figyel - the woman listens A nők figyelnek - the woman listen

1 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

The women listen. For plural.

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.