"Be fogjuk fejezni az evést."

Fordítás:We will finish eating.

4 éve

14 hozzászólás


agravo

Nem tesszük ki a névelőt anyagnevek és elvont fogalmak nevei előtt, ha az általuk jelentett dologról általánosságban beszélünk. /Rendszeres angol nyelvtan21§. 4./

3 éve

Cadtamas

Köszönöm. Mivel itt egy konkrét étkezésről van szó nem általánosságban az evésről gondolom nem erre az esetre vonatkozik.

3 éve

agravo

Szerintem pontosan erre az esetre. A konkrét evésre ez a példa:We are going to finish THE eating of this fish.

3 éve

Bogoj
Bogoj

szerintem meg ez konkrét esetre vonatkozik. ha nem így lenne, akkor azt jelentené, hogy leszokunk az evésről...

3 éve

Bcsva
Bcsva

Igen, ez az érvelés tetszik nekem, magam is így gondolom. Most már csak azt szeretném tudni, hogy igazunk van-e. Olyan jó volna egy autentikus válasz. :-)

1 éve

zita717891

Igazatok van (szerintem) bàr én még csak középfokú nyelvvizsgàval rendelkezek, lehet jó lenne ki kérni egy felső fokú/ anyanyelvi vizsgàval rendelkező személy véleményt is.

7 hónapja

Adrienn912857

Én ennek a mondatnak a fordítását úgy nem értem, ahogy van...

2 éve

Adrienn912857

We will finish the eating ez így nem jó?

2 éve

Marika604395

a will szó nem szerepelt a megadott szavak között

7 hónapja

NemesDaniel

A választható szavak közt nem volt "will"!!!!

6 hónapja

Cadtamas

Valaki arulja mar el miert nem kell a 'the' az eating ele?

4 éve

dmVlgyi

Engem is érdekelne.

3 éve

Zsubri

Engem is!

3 éve

malackutya

Ha kivancsiak vagytok a valaszra, miert nem olvassatok el a valaszt? Porgess vissza es nezd meg a kommenteket. Kevesebb energia, mint irni (foloslegesen).

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.