"Be fogjuk fejezni az evést."

Fordítás:We will finish eating.

4 éve

10 hozzászólás


agravo

Nem tesszük ki a névelőt anyagnevek és elvont fogalmak nevei előtt, ha az általuk jelentett dologról általánosságban beszélünk. /Rendszeres angol nyelvtan21§. 4./

4 éve

Cadtamas

Köszönöm. Mivel itt egy konkrét étkezésről van szó nem általánosságban az evésről gondolom nem erre az esetre vonatkozik.

4 éve

agravo

Szerintem pontosan erre az esetre. A konkrét evésre ez a példa:We are going to finish THE eating of this fish.

4 éve

Bogoj

szerintem meg ez konkrét esetre vonatkozik. ha nem így lenne, akkor azt jelentené, hogy leszokunk az evésről...

4 éve

Bcsva
Plus

Igen, ez az érvelés tetszik nekem, magam is így gondolom. Most már csak azt szeretném tudni, hogy igazunk van-e. Olyan jó volna egy autentikus válasz. :-)

1 éve

zita717891

Igazatok van (szerintem) bàr én még csak középfokú nyelvvizsgàval rendelkezek, lehet jó lenne ki kérni egy felső fokú/ anyanyelvi vizsgàval rendelkező személy véleményt is.

10 hónapja

Adrienn912857

Én ennek a mondatnak a fordítását úgy nem értem, ahogy van...

3 éve

Adrienn912857

We will finish the eating ez így nem jó?

3 éve

Marika604395

a will szó nem szerepelt a megadott szavak között

10 hónapja

NemesDaniel

A választható szavak közt nem volt "will"!!!!

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.