Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Oni mi płacą."

Tłumaczenie:They pay me.

4 lata temu

4 komentarze


karomar123

Po angielsku brzmi trochę zabawnie

3 lata temu

sebasti56

Jaka jest roznica miedzy ,,They pay me ,, a ,, They me pay ,,

3 lata temu

Stawarz18

bo ''they me pay'' nie ma czegoś takiego,ponieważ zdania budujemy najpierw od osoby potem czasownik i rzeczownik/ zaimek.np: THEY jest to [osoba] PAY jest to [czasownik] i potem ME jest to [zaimek]

3 lata temu

pa.ul.in.a.

Napisałam They me pay i było źle a przedtem napisałam They pay me i tez bylo zle!!!

3 lata temu