"Sen modern bir annesin."

Çeviri:You are a modern mother.

4 yıl önce

11 Yorum


efsane488545

Burada neden are kullanıldı

4 yıl önce

ferdi48130

You (are) a modern mother= sen modern bir anne(sin) fiilsizliği belirtiyor durum cümlesi yapıyor yani cümlede hareket iş oluş yoksa sadece bilgi veriyorsa durumdan bahsediyorsa cümle geniş zamanda ise am is are yardımcı fiilleri kullanılıyor.

2 yıl önce

alicangelc

Bilmem

3 ay önce

h20a33k

are kullanırken a ne oluyor

3 yıl önce

ferdi48130

You öznesi sen siz demektir hem tekil hem coguldur geniş zamanda fiilsizligi are yardımcı fiili ile belirtilir a bir demektir. (You, sen, siz) (are, sın, sınız)(a, bir) (modern) (woman, kadın) = you are a modern woman= sen modern bir kadınsın= siz modern bir kadınsınız.

2 yıl önce

emreevin

You oldugu icin are geldi ozne tekil yani bu yuzden a gelmesinde sorun yok

3 yıl önce

mcihadkaya

Evet

2 yıl önce

KratHamzaK

Bazı sifatlardan önce a an kullandiriyor bazisibdan önce kullandirmiyor? ??

2 yıl önce

SudenurYaa

Offf

1 yıl önce

SERCANYILM1

You are modern a mother neden değil? "modern anne" Tamalama filan olduğu için mi

1 yıl önce

FratGke1

You yerine oyunlardaki alışkanlığımdan u yazdim yanlis oldu

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.