Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I walk by her side."

Çeviri:Ben onun yanında yürürüm.

4 yıl önce

4 Yorum


DenizKama

Bu cümlede SİDE varken neden BY kullanılır? BY zaten "Yanında, yakınında" anlamını veren bir edat. SİDE desen "Yan, yandaki, yanındaki anlamlarıyla bir sıfat ve isim olarak bile "Yan, taraf, kenar" anlamlarıyla kullanılan bir kelime olduğuna göre neden BY ile SİDE bir aradadır? Ayrıca cümleden sadece BY'ı çıkarırsak Türkçe karşılığı ne olur ve sonra cümlede BY kalsın SİDE gitsin bu durumda Türkçe karşılığı ne olur? Cümleyi hiç bu açıdan düşündünüz mü?

1 yıl önce

Mls740341

Zurv

1 yıl önce

Haggra
Haggra

Onun tarafında yürürüm yanlış mı?

4 yıl önce

Mls740341

Fhzyr

1 yıl önce