1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I walk by her side."

"I walk by her side."

Çeviri:Ben onun yanında yürürüm.

August 30, 2014

6 Yorum


DenizKama

Bu cümlede SİDE varken neden BY kullanılır? BY zaten "Yanında, yakınında" anlamını veren bir edat. SİDE desen "Yan, yandaki, yanındaki anlamlarıyla bir sıfat ve isim olarak bile "Yan, taraf, kenar" anlamlarıyla kullanılan bir kelime olduğuna göre neden BY ile SİDE bir aradadır? Ayrıca cümleden sadece BY'ı çıkarırsak Türkçe karşılığı ne olur ve sonra cümlede BY kalsın SİDE gitsin bu durumda Türkçe karşılığı ne olur? Cümleyi hiç bu açıdan düşündünüz mü?


Haggra

Onun tarafında yürürüm yanlış mı?


Moon445977

Wite kullanmıştım bende by ı anlamadım.


muzoca

Moderatörlerden bu sorulara neden cevap yok?


Khaleesi309611

Ayni seyi yaziyorum nasil yanlis

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.