"Iwalkbyherside."

Çeviri:Ben onun yanında yürürüm.

4 yıl önce

18 Yorum


DenizKama

Bu cümlede SİDE varken neden BY kullanılır? BY zaten "Yanında, yakınında" anlamını veren bir edat. SİDE desen "Yan, yandaki, yanındaki anlamlarıyla bir sıfat ve isim olarak bile "Yan, taraf, kenar" anlamlarıyla kullanılan bir kelime olduğuna göre neden BY ile SİDE bir aradadır? Ayrıca cümleden sadece BY'ı çıkarırsak Türkçe karşılığı ne olur ve sonra cümlede BY kalsın SİDE gitsin bu durumda Türkçe karşılığı ne olur? Cümleyi hiç bu açıdan düşündünüz mü?

1 yıl önce

Mls740341

Zurv

1 yıl önce

Haggra
Haggra

Onun tarafında yürürüm yanlış mı?

4 yıl önce

RolandA.

Değil. Raporlarsan eklerler.

4 yıl önce

EmrahOn1

By koymasak olmaz mi

10 ay önce

hasan163542

Hayır

2 yıl önce

batuhanbalta

ya bu by' ı ben anlayamıyorum e-kadar anlamı yok mu bunun.Bu cümleye bakarsak buraya bence 'at' de konur yanı anlamıyorum bu (by)'ı . sözlüğe bakıyorum orda başka bişeyler yazıyor yok -inden yok -sinden yok hakkı için yok -den böyle bin tane anlam çıkıyor .

4 yıl önce

hhuseyinaltin

By sözcüğü "tarafında, tarafından" anlamı katmaktadır.

4 yıl önce

yzb4
yzb4

Ben onun tarafında yürürüm. Raporlarım. Hala kabul edilmiyor

1 yıl önce

Mls740341

Fhzyr

1 yıl önce

aydinvs
aydinvs

Onun tarafinda yururum, neden yanlis olsun ki.

1 yıl önce

cakar_ismail

DenizKama'nın sorusuna cevap veren olmayacak mı?

1 yıl önce

KalemSihir

"Onun yanından geçiyorum" google boyle ceviri yapmis

9 ay önce

mehmetiren2

Butun bilmeyenler toplandik :)

8 ay önce

AliEmreK.

by yerine to kullanamaz mıyız?

3 yıl önce

Pilot_candidates

by zaten yanında anlamı katmıyor mu "side " neden ?

2 yıl önce

akasya232337

Bu cumlede genis zaman anlamini veren nedir

1 yıl önce

m.veysel

what is your name

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.