"We are only following a map."

Çeviri:Biz yalnızca bir haritayı takip ediyoruz.

August 30, 2014

6 Yorum


GokhanCK

Haritayi anlamini nasil aliyor ki? The kullanimi soz konusu degil..

August 30, 2014

Viforvendetta

"biz yalnızca bir harita takip ediyoruz" ile aynı anlama geldiği için bi sakınca yok.
the gelseydi "biz yalnızca haritayı takip ediyoruz" olurdu.

August 31, 2014

modene1

neden var? I am reading a paper = Bir gazete okuyorum.

August 30, 2016

AliBuraUya

'The' belirli bir nesneyi tanımlar. 'A\an' ise herhangi tek nesneyi ifade eder.

February 12, 2019

A--U

onu artık biliyor bu seviyeye gelenler merak etme . zaten 'a map' denilmiş. yani 'bir harita' . 'the' yok yani . ama sivri zeka programcılar sanki 'the map' denilmiş gibi 'haritayı' olarak yazmışlar ve bizim de öyle hatalı öğrenmemizi istiyorlar sanırım. madem ki 'a map' yazdılar , doğrusu da 'bir harita'dır , 'haritayı' değil.

February 28, 2019

RamazanErcan

( yı ) ifadesini nasıl ve neden alıyor bende merak ettim

April 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.