1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are they human?"

"Are they human?"

Çeviri:Onlar insan mıdırlar?

August 31, 2014

80 Yorum


aliyurdunol

Beyler iyi akşamlar, insan mıyız?


lutfi.dogan

Good evening gentlemen, are we humans?


thedeadpixel

Bazen insanlıktan çıkıyoruz ama genelde insanız. (:


turkfloyd

Bunu birisi yapmalıydı :)


AtakanSone

If they're human, I'm an animal :)


Ferid637

"adam mı lan onlar?" yazdım, kabul etmedi :/


BeyzaAziz

İnsan mısınız millet fjskxkdn


BeydaNazar

People kelimesiyle human kelimesinin farkı nedir


furkanaliymez

people= insanlar human=insan


StellaMerlo

People birçok topluluğu/insanları karşiliyor human tek bir kişiyi


Koyu196

Beyler insan mıyız?


SefaTrkolu1

Kendimden supheliyim


deltamate44

Bence onlar uzayli :)


imanaz1

Yok yaratık:))


Grkanztrk1

"Insanlarmi" kabul edilmeli


emin581729

Insan misini kabul etmedi yaa bu nasil ceviri


imanaz1

They diyor. They'in anlamını daha öğrenmediniz mi! They:Onlar! Bu kadar basit:)))


Parthurnax

Bence İnsan Değil...


cakirleyla

selamlar neden they olmasına rağmen human tekil olarak kullanıldı?


EdaNurUzer1

Çünkü they kelimesi 1. halde kullanılmış. Anlamı çoğulluğu ifade etse de kelime tekil kabul ediliyor


BahadirKaya90

Are they human cümlesi, Türkçe'ye tam olarak "Onlar insan mı?" şeklinde çevrilir. Türkçede "mıdırlar" diye bir soru eki yoktur. "Onlar insan mıdır?" şeklinde çeviri de doğrudur ama dediğim gibi "mıdırlar" diye bir ifade yoktur zaten kulak tırmalar.


duygu-duygu5050

are they human diyor onlar insan yazdım kabul etmedi buradaki soru eki nedir?


azra90685

They are human Onlar insan

Are they human Onlar insan mı


i.arslan38

İnsan diyenin gözü çıksın


Brcbrc28

İnsan mi kaldi?


serra872684

Turkce de onlar insan midirlar diye bisey yok lutfen duzeltin


studentomer

Bazılarına insan demeye bin şahit lazım bu cümle önemli


rystnblll

İNSAN MIYIZ GENÇLER?


Ayegl630718

Güzel kız görünce ben bu,,,, bir miktar üzücü


DilsadeGungor

telaffuzu anlayabilsem


mehmet96067

Uzaylı gören masum köylü.


Burcin932339

Ahskaksk sorular mukemmel ya :D


ouzsty

So hard to understand this bro


ayedalkl1

bunlar insan mı?nasıl deniyor.birisi yanıtlarsa sevinirim.


Havin211942

Duolingoyu nasıl kırdılarsa artık insan olduklarından şüphelii


FKRET680778

Bu nasıl bir teleffuz


sabriye25782

Biz insanız degil.


GuvenOZCAN

'' human '' nasıl bir sıfat nerede kullanılır ben tam anlayamadım . Açıklayacak biri var mı ?


recaicosar

"human" kelimesi gerçekten böyle mi seslendiriliyor?


ARFF51

"Onlar insan mı? " bu kadar ne o " mıdırlar"


devranb

onlar da insan mı be? derken kullanırım genelde :D


Mercan813491

Kimın diye anlıyorum human gerçekten böylemi telaffuz ediliyo


makifsari

evet böyle ediliyor. hüymın şeklinde


spektron

Daha çok ''hüymın'' gibi geldi bana.


sert_elif

Siz insan mısınız yazdım neden kabul etmedi


arzuyusra

cunku siz degil onlar insanlar midirlar


fidan20031

Onlar insan midirlar doğru olan


[aktif olmayan kullanıcı]

    yok hayvanlar


Durmuali17

    Ne sacma sapan sorular bunlar ya


artisin

    İnsanlar mi niye yanlış


jkk1907

    Human s takısı alması gerekiyor mu?


ilkeseyda

    insanlar mı? olarak kabul etmemesi çok anlamsız, gizli özneyi görmesi gerekli bence.


ali591172

    Are basta oldun mu ne anlama geliyor


EdaNurUzer1

    genellikle soru sorulacagı zmn are başa gelir


husonet

    Human çoğul eki alması gerekiyormu


EdaNurUzer1

    Human ın çoğul eki aldığını sanmıyorum çünkü insan ın çoğulu People = insanlar


EREKKER

    Boyle Turkce ceviri olamaz...


meteboz

    Hocam hicbir dil yuzde yuz cevrilemez burda edebi bir ceviri de yapilmiyor ogrenmek icin en dogru ceviri neyse su an o yapilir ilk asamada bence olmasi gereken bu tesekkurler


Selcen_Ozturk

    bu Türkce ceviride herhangi bir sorun yok. ama sorun oldugunu düsündügünüzde acikca yazin neyi yanlis buldugunuzu


yusufky

    "Onlar insan midirlar" nedir ya. İnsan gibi "onlar insan mi " demek varken


selocan93

    Türkçe adına yanlış bir kullanım söz konusu değil. Ancak günlük kullanım olarak hepimiz sizin cevabınızla aynı kullanımı yapmaktayız.


irmak_2005

    Türkçeye çevirmeyeceksin zaten ingilizce duydugunu yazacaksın


Bilgezy

    Herkese farklı gelio bana söyle geldi. Bazışarı türkçeye çevirme bazıları duyduğunu yaz.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.