Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Are they human?"

Çeviri:Onlar insan mıdırlar?

3 yıl önce

69 Yorum


aliyurdunol

Beyler iyi akşamlar, insan mıyız?

2 yıl önce

mrkllbtk

Bunu birisi yapmalıydı :)

10 ay önce

AYEERDOAN8

Mehraba

8 ay önce

AYEERDOAN8

Duolingo

8 ay önce

Ferid637

"adam mı lan onlar?" yazdım, kabul etmedi :/

1 yıl önce

BeydaNazar

People kelimesiyle human kelimesinin farkı nedir

2 yıl önce

furkanaliymez

people= insanlar human=insan

2 yıl önce

StellaMerlo

People birçok topluluğu/insanları karşiliyor human tek bir kişiyi

2 yıl önce

AYEERDOAN8

Duolingo

8 ay önce

BeyzaAziz

İnsan mısınız millet fjskxkdn

1 yıl önce

Koyu196

Beyler insan mıyız?

1 yıl önce

Grkanztrk1

"Insanlarmi" kabul edilmeli

3 yıl önce

emin581729

Insan misini kabul etmedi yaa bu nasil ceviri

2 yıl önce

imanaz1

They diyor. They'in anlamını daha öğrenmediniz mi! They:Onlar! Bu kadar basit:)))

2 yıl önce

SefaTrkolu1

Kendimden supheliyim

1 yıl önce

deltamate44

Bence onlar uzayli :)

3 yıl önce

imanaz1

Yok yaratık:))

2 yıl önce

cemre926125
2 yıl önce

cemre926125

.

2 yıl önce

zebefa

Kızmış

2 yıl önce

Parthurnax

Bence İnsan Değil...

1 yıl önce

AyseKaraka2

Maalesef...)

1 yıl önce

cakirleyla

selamlar neden they olmasına rağmen human tekil olarak kullanıldı?

1 yıl önce

EdaNurUzer1

Çünkü they kelimesi 1. halde kullanılmış. Anlamı çoğulluğu ifade etse de kelime tekil kabul ediliyor

11 ay önce

duygu-duygu5050

are they human diyor onlar insan yazdım kabul etmedi buradaki soru eki nedir?

1 yıl önce

azra90685

They are human Onlar insan

Are they human Onlar insan mı

1 yıl önce

CanKaracan84

adam mısınız

1 yıl önce

i.arslan38

İnsan diyenin gözü çıksın

1 yıl önce

BahadirKaya90

Are they human cümlesi, Türkçe'ye tam olarak "Onlar insan mı?" şeklinde çevrilir. Türkçede "mıdırlar" diye bir soru eki yoktur. "Onlar insan mıdır?" şeklinde çeviri de doğrudur ama dediğim gibi "mıdırlar" diye bir ifade yoktur zaten kulak tırmalar.

1 yıl önce

Brcbrc28

İnsan mi kaldi?

1 yıl önce

serra872684

Turkce de onlar insan midirlar diye bisey yok lutfen duzeltin

1 yıl önce