"Are they human?"

Çeviri:Onlar insan mıdırlar?

4 yıl önce

33 Yorum


aliyurdunol

Beyler iyi akşamlar, insan mıyız?

2 yıl önce

mrkllbtk

Bunu birisi yapmalıydı :)

1 yıl önce

Ferid637

"adam mı lan onlar?" yazdım, kabul etmedi :/

2 yıl önce

BeydaNazar

People kelimesiyle human kelimesinin farkı nedir

2 yıl önce

furkanaliymez

people= insanlar human=insan

2 yıl önce

StellaMerlo

People birçok topluluğu/insanları karşiliyor human tek bir kişiyi

2 yıl önce

AYEERDOAN8

Duolingo

1 yıl önce

BeyzaAziz

İnsan mısınız millet fjskxkdn

2 yıl önce

Koyu196

Beyler insan mıyız?

1 yıl önce

SefaTrkolu1

Kendimden supheliyim

1 yıl önce

deltamate44

Bence onlar uzayli :)

3 yıl önce

Grkanztrk1

"Insanlarmi" kabul edilmeli

3 yıl önce

zebefa

Kızmış

2 yıl önce

Parthurnax

Bence İnsan Değil...

2 yıl önce

AyseKaraka2

Maalesef...)

1 yıl önce

cakirleyla

selamlar neden they olmasına rağmen human tekil olarak kullanıldı?

1 yıl önce

EdaNurUzer1

Çünkü they kelimesi 1. halde kullanılmış. Anlamı çoğulluğu ifade etse de kelime tekil kabul ediliyor

1 yıl önce

duygu-duygu5050

are they human diyor onlar insan yazdım kabul etmedi buradaki soru eki nedir?

2 yıl önce

azra90685
azra90685

They are human Onlar insan

Are they human Onlar insan mı

1 yıl önce

CanKaracan84

adam mısınız

1 yıl önce

i.arslan38

İnsan diyenin gözü çıksın

1 yıl önce

BahadirKaya90

Are they human cümlesi, Türkçe'ye tam olarak "Onlar insan mı?" şeklinde çevrilir. Türkçede "mıdırlar" diye bir soru eki yoktur. "Onlar insan mıdır?" şeklinde çeviri de doğrudur ama dediğim gibi "mıdırlar" diye bir ifade yoktur zaten kulak tırmalar.

1 yıl önce

Brcbrc28

İnsan mi kaldi?

1 yıl önce

serra872684

Turkce de onlar insan midirlar diye bisey yok lutfen duzeltin

1 yıl önce

studentomer

Bazılarına insan demeye bin şahit lazım bu cümle önemli

1 yıl önce

Ryastanbul

İNSAN MIYIZ GENÇLER?

1 yıl önce

HarunBozkurt

Onlar da insan mı

1 yıl önce

Ayegl630718

Güzel kız görünce ben bu,,,, bir miktar üzücü

10 ay önce

Miray623143

Exo gorunce ben

9 ay önce

Yaren185482

Garipp!

5 ay önce

DilsadeGungor

telaffuzu anlayabilsem

5 ay önce

mehmet96067

Uzaylı gören masum köylü.

4 ay önce

Burcin932339

Ahskaksk sorular mukemmel ya :D

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.