A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem szereti a futballt."

Fordítás:She does not like soccer.

0
3 éve

5 hozzászólás


Zsolt4

Mindig a nevelovel veszitek eletet..."She does not like the soccer" igy van vlmi baj vele?

4
Válasz3 éve

hegedus10

Ugyanez a kérdésem nekem is? A sportoknál nem kell the?

2
Válasz3 éve

wolpone
wolpone

mikor kell névelőt kitenni és mikor nem .....ezt sosem tanulom meg

1
Válasz9 hónapja

wolfi111

jelentettem a névelő hiánya miatt, hogy téves. Várom az eredményt és légyszi írjatok, ha eredménye lett a bejelentésemnek.

0
Válasz7 hónapja

uveges.ferenc1

Tényleg. Miért nem kell a névelő ?!

0
Válasz5 hónapja